Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ju lägga in Otis anus-gnugg mot min huvudkudde här också.
Han är så jävla charmig alltså, att han inte har blivit stulen än?
Du har berättat för mycket om honom här!
Ja det är verkligen ett under att ingen annan vill ha honom Vem vill inte sova på en sån huvudkudde varje natt?!
Kan ju lägga in Otis anus-gnugg mot min huvudkudde här också.
Han är så jävla charmig alltså, att han inte har blivit stulen än?
Ja det är verkligen ett under att ingen annan vill ha honom Vem vill inte sova på en sån huvudkudde varje natt?!
Du får börja avgränsa kuddarna med ett kompostgaller Eller just det, det är Otis vi pratar om, avgränsa med typ korrugerad plåt eller något likandeEller hur?!
Vet inte hur många örngott jag bytt senaste månaden
Du får börja avgränsa kuddarna med ett kompostgaller Eller just det, det är Otis vi pratar om, avgränsa med typ korrugerad plåt eller något likande
Haha klart de ska! Jag vaknade inatt, intryckt i väggen. Pästen låg helt utslagen på sidan och sov, inte en tanke på att hon tog upp 80% av sängen... Tur de är söta när de soverKompostgaller kommer man inte så långt på
Tänker att det blir lite obekvämt att sova på korrugerad plåt bara?
Klart att hundarna ska sova i sängen liksom, oavsett hur illa de beter sig
Haha klart de ska! Jag vaknade inatt, intryckt i väggen. Pästen låg helt utslagen på sidan och sov, inte en tanke på att hon tog upp 80% av sängen... Tur de är söta när de sover
Men åhhh lillkillenDet är verkligen tur
Otis kom och kröp intill inatt, lade huvudet på min mage och suckade nöjt. Vem är den personen som inte smälter av det liksom?
Har Monster varit på vallning?Jag hörde att mina får inte hade haft så mycket respekt för Monstret @Monstermom
Jag hörde att mina får inte hade haft så mycket respekt för Monstret @Monstermom
Har Monster varit på vallning?
Jag är likadanMvh avskyr att gå för mycket på väg eller att behöva vända om och gå samma väg tillbaka
Haha jag med! Till en sådan grad att jag, när vi bodde i radhus, valde at gå ut genom ytterdörren och framsidan för att sedan komma tillbaka genom baksidan och tvättstugedörrenJag är likadan