Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skogsagility heter det.Vissa dagar kan man inte tro att det är en snart 4-årig "mini aussie"/sheltie jag har hemma, utan typ en bruksunghund.
Idag var vi ute en timme i skogen vid 14 och körde lite parkour och sök. När vi kom hem var hund lite gasad fortfarande så hon fick en oxnacke att jobba med (som var typ dubbelt så stor hon hennes huvud). Sen var det lugnt till kl 18..
Vi har kampat och kastat boll inne (inte lugnt!). Hon har jagat och brottats med katten (definitivt inte lugnt, fick avbryta till slut). Vi har varit ute en sväng (Alice sprang typ idioten.). När vi kom in shejpade vi lugna beteenden (hon glädjeylade när vi tränade "död") och gjorde två svårare specialsök i ett nytt utrymme. Nu jagar damen flugor.
Stort grattis!Gissa vem som gjorde ett godkänt inträdesprov för patrullhund idag?
Stort grattis!
Grattis!!Gissa vem som gjorde ett godkänt inträdesprov för patrullhund idag?
Jag tycker han verkar lat och oengageradVi har en prao-elev här i ett par veckor, Ales kusin ska få en intensivutbildning i fårhanteringens ädla konst. Grabbarna är måttligt nöjda över att ha fått en 18 månaders hane till låns, Ale verkar inte se honom alls.
Pryon själv har slocknat, dagens två korta pass i hagen var mer än nog för att tömma batterierna
Är det "Pippi"?!Vi har en prao-elev här i ett par veckor, Ales kusin ska få en intensivutbildning i fårhanteringens ädla konst. Grabbarna är måttligt nöjda över att ha fått en 18 månaders hane till låns, Ale verkar inte se honom alls.
Pryon själv har slocknat, dagens två korta pass i hagen var mer än nog för att tömma batterierna
Japp!Är det "Pippi"?!
Jag tycker han verkar lat och oengagerad
Åh, din himla lyckost! Har haft äran att träffa honom när jag gått kurs för hans ägare Är förvisso kär i alla hennes hundar.. Och henne! Den kvinnan har förändrat mitt och Alice livJapp!