Malte är söt i allt faktiskt men extra söt i rosaSå så, nu är vi inte sådana, alla får ha alla färger! Och Malte är SÖT i rosa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Malte är söt i allt faktiskt men extra söt i rosaSå så, nu är vi inte sådana, alla får ha alla färger! Och Malte är SÖT i rosa.
Näääääääääääääää
Ja, jag önskar också att han var lite större så jag kunde få plats med mer rosa på honom Får skaffa en dobermann(hane) som jag kan klä upp i rosaNäääääääääääääää
Han anser ibland även att han ska få jaga fåglar eller bara dra ett ärevarv när det passar honom.. Så just nu har jag lina med för att han ska glömma bort att man kan ha hyss för sig.
Vi satsar på det!@Wingates: Bra scope där på Ammo OS 2020?
Klart du ska komma och träna med oss!Alltså, jag vill också träna med er!
@GardenAngel @Wingates @TheaH @Vastgota
och alla andra med för den delen
Nu är Winzi kastrerad och allt gick jättebra. Hon har sovit hela natten och är ganska trött idag och vill inte röra sig i onödan, men jättehungrig
Hon är så smal över midjan nu så hon ser ut som ett benrangel, får mata på ordentligt nu en tid
Fyra valpar var det hon bar på.
Det var verkligen skitkul att träffas igen och träna, gör gärna om det! Då får @mysboll hänga med så jag kan kidnappa Alpina
Klart du ska komma och träna med oss!
Idag ska jag träffa collie-snubben som ska titta på Riley och prata med oss å ena handen hoppas jag att Riley sköter sig, å andra inte för jag vill ju faktiskt visa hur det verkligen är så han förstår allvaret. Åh, är supernervös
Och justja, det är MH snart och min uppfödare har kallat dit en exteriörbeskrivare också, och anmält hela kullen. Eh, hur går det om man har felaktiga öron? Riley's är ju spikraka... (Förutom tippen på ena örat som viker sig yttepytte )
Om hunden som helhet är ett gott exemplar av sin ras så godkänns den på exteriörbeskrivningen även om den har smärre detaljfel, om det inte är direkt diskvalificerande fel eller flera småfel som sammanslaget gör att hunden har för mycket brister för att godkännas