R
Raderad medlem 94602
Bra. Då kommer du hit och hjälper migSchäfervalpar som är så söta! Tänk 18 små yrväder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra. Då kommer du hit och hjälper migSchäfervalpar som är så söta! Tänk 18 små yrväder
Bra. Då kommer du hit och hjälper mig
Ja de där öronen lever verkligen sina egna liv i början. På en av våra tikar förblev öronen så där knasiga. SupercharmigtJamen en timme eller så är helt okej
De är ju bedårande när öronen står åt alla håll.
Kanske inte en så jätterolig snackis/uppdatering men...
Jag är så jäkla trött på min rabiata mördar-collie Vi har kämpat jättelänge med att få ordning på kontakten sinsemellan och att man inte behöver vrålskäll alá stå på bakbenen och hänga som en tok i kopplet. Vi har kommit en lång väg! Igår till exempel var jag super nöjd med honom för då skällde han inte på en endaste grej (här snackar vi hund som skäller/skällde och gjorde utfall mot cyklar, hundar, bilar, människor, andra djur) men idag kändes det som att det bara brast totalt. Tror vi får börja om på noll igen... Nä usch nu ska jag dra täcket över huvudet och gömma mig.
@Dentaku: Jag hörde (men såg inte) någon mer som höll på att svälta ihjäl också
De är makalöst söta!Det går knappt att befinna sig i köket utan att höra det ljudet.
Känner så väl igen känslan, ibland har man lust att binda upp hunden i ett träd och gå hem och börja med knyppling i stället. Det verkar kräva mindre tålamod...
Precis som andra skrivit så kommer alltid bakslag i träningen och igår verkar du ju haft en situation som även hundar som vanligtvis är lugna vid hundmöten skulle gått igång på. Själv var jag stolt som en tupp efter min promenad med lillgrisen igår eftersom hundmötena gått super trots att vi blev rejält utskällda vid ett tillfälle. Jag bara längtade efter att gå in och meddela husse om vilken duktig hund vi har - när han fick syn på grannens katt på gatan och började vrålskälla och jag inte fick tyst på honom. Lite svårt att skryta för husse när han hört den ankomsten.
Känner igen det där! Händer oss då och då också
Hur gammla är dina hundar förresten?
Rover är den som SVÄLTER av hundarna och står och glor på oss upp till en timme innan det är dags för mat.
Nu känner ju ni er hund bäst såklart, men här hemma är fällning 2 mån innan löp standard.Nej, nej, nej, nej....
Gammeltiken har börjat fälla underull. Det är i tidigaste laget och kan betyda att löp är på G.
INTE LÖPA NU!!
Hon ska ju löpa i april (och paras)
Vill verkligen inte stå med TVÅ kullar samtidigt här hemma. Inte ens för några veckor
och här fälls det 2 månader efter löpNu känner ju ni er hund bäst såklart, men här hemma är fällning 2 mån innan löp standard.
Nån månad innan kan det bli här men de fäller under löpet. Och jag tyar inte om hon ska fälla från nu till april utNu känner ju ni er hund bäst såklart, men här hemma är fällning 2 mån innan löp standard.
Jag som trodde att schäfern fäller året runtNån månad innan kan det bli här men de fäller under löpet. Och jag tyar inte om hon ska fälla från nu till april ut
Nja. Mellan fällperioderna (2 ggr per år) är det faktiskt ganska lugnt. Visst...lite ull blir det men inte ens jag som är ganska pedantisk dammsuger varje dag trots 2-3 schäfrar i huset.Jag som trodde att schäfern fäller året runt
Nja. Mellan fällperioderna (2 ggr per år) är det faktiskt ganska lugnt. Visst...lite ull blir det men inte ens jag som är ganska pedantisk dammsuger varje dag trots 2-3 schäfrar i huset.
Nu med bara barbamamma hemma dammsuger jag max 2 ggr i veckan