Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det antar jag att de erfarna uppfödarna kollade.. Men hon ser helt normal ut, det syns väl tydligt om dom har gomspalt? Eller det är nog harmynt jag tänker på.. Hade hon haft gomspalt hade hon väl inte kunnat suga? Och då borde hon väl ha varit hungrig och skrikit?ps har någon kollat att den valpen inte har tex gomspalt?
gomspalt syns inte förrän man öppnar munnen o tittar efter och ibland är det så långt in att man kan missa det utan ficklampa,är det litet så kan dom äta men får inte lika mycket i sig och ibland kommer det ut genom näsan men det kan det göra på sluken också är man glupsk får man lida!Det antar jag att de erfarna uppfödarna kollade.. Men hon ser helt normal ut, det syns väl tydligt om dom har gomspalt? Eller det är nog harmynt jag tänker på.. Hade hon haft gomspalt hade hon väl inte kunnat suga? Och då borde hon väl ha varit hungrig och skrikit?
Jisses. Vad jag älskar det här..gomspalt syns inte förrän man öppnar munnen o tittar efter och ibland är det så långt in att man kan missa det utan ficklampa,är det litet så kan dom äta men får inte lika mycket i sig och ibland kommer det ut genom näsan men det kan det göra på sluken också är man glupsk får man lida!
NixÄr det prickbarn?
Såååååååååååå ja,lugn o fin! Det kommer gå bra,får mamma bara lugn o ro från folk o andra hundar och du får sova en stund så blir det bra,Jisses. Vad jag älskar det här..
Vad är det då`? nyfiken i en strut
Då slapp du ju ta bort blafforna o minimera antalet till 8 (om rasklubben ff har kvar den rek) det är ju +
Nej nej, nu för tiden har ju tikarna minst 14 valpar och även blaffor behålls. Du vet, det är ju pengar inDå slapp du ju ta bort blafforna o minimera antalet till 8 (om rasklubben ff har kvar den rek) det är ju +
@vallhund
Jag är alltså hos ägaren, inte hunden hos mig. Måste ha skrivit luddigt för alla har missuppfattat det
Finns mycket jag skulle kunna skriva ang det du skriver om SKK och uteslutningar, men det är inte lämpligt här.
Ja, som sagt så hade jag aldrig sagt ja till att hjälpa till om jag visste att det skulle bli såhär.. Har två kullar till med respektive mammor, en på 4 veckor och en på 10 veckor (visserligen BARA 4 kvar ). Plus ytterligare en dräktig tik, en äldre tik samt två unga hanar som inte går ihop. Plus paniken när man inte lyckas få eld i spisenMen oj vilket jobb! För en tävlings skull...!?
Skönt att det verkar gått bra i alla fall.
Låter som du behöver rejält betalt för hjälpenJa, som sagt så hade jag aldrig sagt ja till att hjälpa till om jag visste att det skulle bli såhär.. Har två kullar till med respektive mammor, en på 4 veckor och en på 10 veckor (visserligen BARA 4 kvar ). Plus ytterligare en dräktig tik, en äldre tik samt två unga hanar som inte går ihop. Plus paniken när man inte lyckas få eld i spisen
Ja, som sagt så hade jag aldrig sagt ja till att hjälpa till om jag visste att det skulle bli såhär.. Har två kullar till med respektive mammor, en på 4 veckor och en på 10 veckor (visserligen BARA 4 kvar ). Plus ytterligare en dräktig tik, en äldre tik samt två unga hanar som inte går ihop. Plus paniken när man inte lyckas få eld i spisen
Nja, det är två uppfödare som har kennelnamnet men det är bara en av dem som bor här.Hjälp! Är de flera uppfödare? Låter som en jäkla massa valpar...
Uppfödaren är 20 timmar med flyg och två mellanlandningar bort..@isafore Uppfödaren får väl bryta och komma hem idag?