Usch, jag lider med er. Min beauceron Indigo har gått igenom inte mindre än tre knäoperationer på mindre än två år, allt började med en "enkel" halkolycka när vi tränade agility, så jag vet hur jobbigt det är. Jag har kastats mellan hopp och förtvivlan, oroat mig så det är ett under att jag inte fått magsår etc etc. Tre operationer, två års konvalescens, otaliga veterinärbesök - tack och lov är han en mentalt superstabil kille och har hanterat det hela förvånansvärt bra, trots att han knappt varit lös och fått springa (vilket han älskar) eller träna eller leva vettigt hundliv på snart två år. Han är fortfarande lika trevlig mot personalen på djursjukhuset och de är helförtjusta i honom, men nu får han banne mig bli frisk för jag vet inte hur mycket mer jag pallar med....
Äter hon smärtstillande? Gör ju säkert ont att benet/tassen är så svullen... stackaren. Efter senaste (och förhoppningsvis sista) operationen fick Indi en svullnad nere vid tassen, jag massade och det gjorde det hela något bättre. Men det var ju iofs inte pga stasande bandage utan mer en "restprodukt" efter operationen. Skickar krya på dig-hälsningar till Aysu!