Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillade du inte allas åsikter o sen få tråden sabbad av tjafsPåminn mig om att inte röra mig på andra forum än hund här på buke. Ni är så lättsamma.
Gillade du inte allas åsikter o sen få tråden sabbad av tjafs
På den sidan måste man ha skin på näsan och var helt oöm.
Det har kommit snö idag Zeppe var överlycklig men Lemmy kunde det kvitta för. Jag vill ju ha barmark nu!
Kul när Fredrik Steen tipsar om Schäfer på Rix FM, perfekt familjehund och inte ett ord om att de ska behöva någon aktivering
Han kanske har valpar till saluKul när Fredrik Steen tipsar om Schäfer på Rix FM, perfekt familjehund och inte ett ord om att de ska behöva någon aktivering
Jag älskar snö! Men det är på vintern Nu fick jag vakna till sol och 5 plusgrader så det kanske inte kommer nått merDu bor i fel del av landet. Vi har haft snö som mest... 3 dagar i rad kanske?
Inte många dagar totalt heller. Nästan så att till och med jag skulle önska liite mer snö (men bara nästan, jag starkt ogillar snö)
Varför är jag inte förvånadKul när Fredrik Steen tipsar om Schäfer på Rix FM, perfekt familjehund och inte ett ord om att de ska behöva någon aktivering
Meeh, vad hände med jobbet?Så, ja.. IPO-lägret blir inte av, och nu har jag förlorat jobbet också, för de har inte råd att ha mig kvar.
Jäkla skitbajs. Livet känns inte roligt just nu.
De har helt enkelt inte råd att ha kvar mig. De har tappat typ 10 hundar på dagis, det är 30 000 i intäkter varje månad som går förlorat, och de drog typ precis jämnt innan. Så då förlorade jag jobbetMeeh, vad hände med jobbet?
De har helt enkelt inte råd att ha kvar mig. De har tappat typ 10 hundar på dagis, det är 30 000 i intäkter varje månad som går förlorat, och de drog typ precis jämnt innan. Så då förlorade jag jobbet
Ja, norrort. Folk har flyttat och bytt jobb, mest. Så de måste byta dagis pga såna anledningar. Dagiset har många hundar på kö, men inskolningarna kan ta flera månader. En hund i taget, den hunden skolas i några veckor- nehej, det funkade inte, då tar vi nästa ect. De är väldigt noggranna med att hundarna ska fungera och trivas på dagis, vilket är bra, men det tar ju sin tid.. Tid de inte har råd att betala mig förMen! I Stockholm va? Hur kan de tappat så många hundar? Det verkar ju helt omöjligt att hitta dagisplats här?! Fattar ingenting. Fan vad surt, åh
Ja, norrort. Folk har flyttat och bytt jobb, mest. Så de måste byta dagis pga såna anledningar. Dagiset har många hundar på kö, men inskolningarna kan ta flera månader. En hund i taget, den hunden skolas i några veckor- nehej, det funkade inte, då tar vi nästa ect. De är väldigt noggranna med att hundarna ska fungera och trivas på dagis, vilket är bra, men det tar ju sin tid.. Tid de inte har råd att betala mig för
Åh vad tråkigt! Det verkar verkligen jättesvårt att driva ett vettigt hunddagis; jag kan tänka mig att kostnaderna lätt drar iväg som tusan men samtidigt kan ju inte folk betala hur mycket som helst... Hoppas de kan ta in dig igen om det vänder eller att du hittar något annat. Jag höll förresten på att söka det här jobbet för ett tag sedan - det måste ju vara upp åt ditt håll och är ju i alla fall djurrelaterat - innan jag insåg att jag nog inte borde tvärbyta bransch... Så du kan få det jobbet av mig
Jag känner mig ändå rätt klar, nu när jag fått tänka efter. Min kropp orkar inte riktigt med ett jobb på hunddagis, inte ens när det bara är 45 hundar. Jag har tuffat på, men det märks att jag blir sjuk oftare och har ondare.Åh vad tråkigt! Det verkar verkligen jättesvårt att driva ett vettigt hunddagis; jag kan tänka mig att kostnaderna lätt drar iväg som tusan men samtidigt kan ju inte folk betala hur mycket som helst... Hoppas de kan ta in dig igen om det vänder eller att du hittar något annat. Jag höll förresten på att söka det här jobbet för ett tag sedan - det måste ju vara upp åt ditt håll och är ju i alla fall djurrelaterat - innan jag insåg att jag nog inte borde tvärbyta bransch... Så du kan få det jobbet av mig