Uppäten kondom

Ishtar

Trådstartare
Jaha, någon som har erfarenhet? Har för mig att jag sett på nåt veterinärprogram nån gång om en hund som hade svalt ner en kondom. Någon av hundarna har nu lyckats med denna bravad, dumma klantiga matte :o :D.

Kommer den att komma ut tror ni?

Hi hi nä det var min sambo som satt i soffan här intill och hetsade mig att skriva det. :crazy: :o :D

vänta ett par dagar och se. kanske kommer den ut den naturliga vägen. eller den onaturliga hur man nu ser på det. nej, fy! inget att skämta om egentligen :o. kan ju vara farligt.

vilken smak? :rofl:

Ingen smak, fast den skyldige tyckte säkert det var lajbans med en använd kondom. Alla här inne vet väl hur åtråvärd en trosa från smutstvätten är för en jycke?

Ja, hoppas nu inte att den jäkeln trasslar ihop sig i tarmen eller nåt..

ja fy fan. varför är dom så äckliga? ena stunden tror man att dom nästan är mänskliga, och nästa stund gör dom nåt sånt! förhoppningsvis händer inget. min hund har stoppat i sig massor av saker (bl a ett helt baconpaket, dock utan bacon, som han spydde upp efter ett par dagar) utan att ngt hänt. men håll koll så att magen fungerar som den ska, ge ev ngt milt laxerande.

Jag vet ju inte vilken av mina tre hundar som åt upp den, men jag ska kolla så alla bajsar som de ska osv.

Ja apropå äckliga. :crazy: En kompis berättade just vad hennes lilla rottistik gjorde. Kompisen sitter och fikar hemma med en annan kompis då hennes son snart 2 år kommer in och säger: Fido, blöja, fido, äta. Det visade sig att hunden kommit åt en väl använd blöja som hon svalt näsan helt. :( :crazy: :p

Min hund spydde upp en använd tampong en gång... då höll jag på att spy själv... :crazy:

Du det är lugnt. Det vet jag av egen erfarenhet :o Jag ringde faktiskt till vet. och de sa att det var lugnt, för de är så mjuka och tunna. Om man vill så kan man direkt ge hunden hel Sparris för att det så att säga skall linda in det. Men inte vet jag om det hade ngn som helst effekt.

Kodisen kom sen ut i små små bitar. Men själva "ringen" kom ut efter nästan en vecka efter en hel del krystande :D Min kompis som var med höll på att garva ihjäl sig åt att det tog sån tid. Vad har hon ätit? Jag avslöjade INTE vad det var :angel:

ööööööörk!

men hör på den här då. mamma och lillebrorsan (som var 6-7 år då) var ute i skogen med min hund. han var lös och allt var frid och fröjd. då kommer lillebrorsan på att han måste bajsa. sagt och gjort. han sätter sig bakom en buske. mamma hjälper honom med byxorna då hon ser att min äckliga hund äter upp bajset. fy faaaaan!

Jag har hittat kondomen nu, de hade bara släpat iväg den och lekt lite med den. Ingen fara på taket alltså :). Tur bara att inte några släktingar varit på besök eller så, då skulle säkert nån av hundarna ha letat fram den och visat upp den fina leksaken. ha ha... :o

Mvh Ishtar

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 886
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 539
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 452
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V