Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Åh vad gott!
Skönt att det hjälpte, hicka är jobbigt.
Han hade bar asin body, byxor och strumpor (tunna dessutom), overall samt mössa och vantar. Sedan har de ju åkpåse och filt men den där påsen tycks inte värma speciellt bra. Överkroppen var hyfsat varm dock.
Tack, du gav mig precis nåt att skylla mitt sötsug på och det faktum att jag inte ätit middag... Men jag borde inte heller (äta godis alltså).
Skämt å sido, jag vet inte varför men det är väl rätt vanligt att det är så. Hormoner... är på väg hem från jobbet, fick precis frågan om att jobba mer i helgen. Välkomna pengar men vette sjutton om jag kommer orka, blir 12timmarspass i så fall.
KL
Jag har ett sockerberoende, har inte fått äta något "riktigt" söt sedan i måndags och vad kroppen reagerar. Dricker cola men är inte samma sak tydligen.
Men men, är antagligen bra för mig!
Testa att dricka vatten från fel håll!
Kl
Blö, prata inte om disk... Är jättetrött men har lite saker att fixa på datorn när jag kommer hem. Men framförallt måste jag diska. Lägenhetsbesiktning imorgon bitti.
Jenka: tack, testat, funkar ibland. Hickan idag har kommit till och från, störande. Hade lite jobbigt när jag satt och förde en hyfsat djup konversation med min svägerska och hickade jättemycket precis just då.
Rejk, jaaa, som tur är. Synd att du var tvungen att bli sjuk för att hitta tillbaka dock!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.