Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
KL
Man brukar säga "dagens ungdom" åt alla ungdomar som umgås men i stället sitter och stirrar ned i varsin smartphone. Kan säga att min mormor och jag inte är mycket bättre, vi båda sitter just nu mitt emot varandra och stirrar i varsin iPhone
Cool mormor du har
Urk känner mig allmänt sur, godissugen och pmsig idag.
Dessutom fick jag ett erbjudande (eller, sambons syster frågade om vi visste nån som var intresserad av att köpa en goldenhane) om en hund.
Vill! Vi vill ju ha just golden och helst hane. Mörka goldens är så fina och denna kille är mörk åh jag vill.
Vore inte fel med hund här nu, har varit massa inbrott här sista tiden
Senast i tisdags hade en här på gatan påhälsning, mitt på dan
Meep! Schesus vad sugen på varma koppen jag blev när jag såg varma koppen-tråden!
Tror jag ska köpa ett paket och ha i stallet. Och kaffe. Och te.
Vattenkokare och platsmuggar finns redan. Kanske ska skaffa en diskborste och diskmedel med
Hästnyheter Vad jag uppfattade det som var att han vill ge hästarna tid att utvecklas, han vill inte stressa fram någon häst och därför så finns det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.