Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Pengar tillbaka på skatten. Nice.
Nu ska jag sova istället för att sitta och sura för att jag är trött. Ska diska mellan 7 och 8 imorrn bitti. Kommer säkert vara piggare då. Eller inte.
kl
Känner mig fortfarande som en grinig pms-kärring (jag brukar öht inte känna av att jag har mens...), haft en konstig besiktningsman här och känner mest att jag inte vill göra nånting bortsett från att åka utomlands.
Bara att ta tag i artikelskrivandet.
Ja inte fasen är det skönt inte
Sen ska jag till Tuna Park och så ska jag äta på chopchop
Min mage kommer vara såååå arg på mig sen, det är den redan för jag åt två knäckemackor med marmelad på till frukost, men ändå
Hästnyheter Vad jag uppfattade det som var att han vill ge hästarna tid att utvecklas, han vill inte stressa fram någon häst och därför så finns det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.