Ungponny Igen

S

StarEmma

Ja har en liten fråga.. Gäller uppklassning till Avd A ponnyn eller ekipaget, och måste man ha med sig nånting till tävlingsplatsen som styrker att man får starta avd A m ponnyn??

Undrar för ja har en foderponny nu och han har nollat två Lc med förra ryttaren i år, måste jag då nolla honom för att få va med i avd A och hoppa i laget??

Du menar kvalificering, inte uppklassning.
Du måste själv 'nolla' 2 ggr i avd B med den ponnyn innan du får starta den i avd A. Att förra ryttaren redan gjort det spelar ingen roll. (Uppklassning=ponnyn är 'för duktig' för att få starta den klass den är uppklassad ur. Kvalificering=Ekipaget är 'tillräckligt duktigt' för att få starta den klass det kvalificerat sig till.)

Liknande trådar

Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 824
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Har en ponny som jag haft ungefär ett halvår, köpt som främst hopponny och för att starta lite dressyr samt fälttävlan. Ponnyn har gått...
Svar
5
· Visningar
1 432
Senast: Sryoqwe
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 923
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 200
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar