Unghundsträff

KristinaH

Trådstartare
Hej!
Jag har en barbet (fransk vattenhund) hane på lite drygt 7 månader som skulle vilja leka med likasinnade unghundar. Han är ca 58 cm hög och väger ca 22 kg så gärna någon/några i liknande storlek...men han älskar alla hundar. Finns det intresse att träffas för lek, och kanske lite träning, i Stockholmsområdet blir han och jag glada.
Dante och Kristina

Hej!
Jag har en barbet (fransk vattenhund) hane på lite drygt 7 månader som skulle vilja leka med likasinnade unghundar. Han är ca 58 cm hög och väger ca 22 kg så gärna någon/några i liknande storlek...men han älskar alla hundar. Finns det intresse att träffas för lek, och kanske lite träning, i Stockholmsområdet blir han och jag glada.
Dante och Kristina
Mina är inte unghundar, men leker gärna om det är spring-lekar på schemat :) Det där med att brottas, tacklas och vara väldigt "på" fysiskt är inget för dem.

Mina är inte unghundar, men leker gärna om det är spring-lekar på schemat :) Det där med att brottas, tacklas och vara väldigt "på" fysiskt är inget för dem.

Alltså Floki skulle nog älska att leka med dina. Han vill jaga eller jagas och springa så fort han kan i stora cirklar. :laugh:

När Dante leker kan det bli allt från springlekar till brottning. Väldigt olika. Beror nog på vad hans kompisar är inställda på. Har du tikar eller hanhundar?

Morris skulle nog också älska att få en lekkamrat men han är ganska bufflig och burdus tyvärr. Är osäker på hur han går ihop med främmande hanar, han har inte träffat så många.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 575
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 526
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025