Unghäst/föl hantering tips..

Sv: Unghäst/föl hantering tips..

Nu vet vi ju inte vad uppfödaren menar med "hantering" och att fölet inte kommer att hanteras. Att verka, avmaska och vaccinera kanske inte alla räknar in i just hantering, utan bara ser det som självklarheter att man gör ändå... Sen är ju fölet ganska nytt än så länge, knappt en månad gammal väl?
 
Sv: Unghäst/föl hantering tips..

Ja hon e *Ny* Snart 1 månad gammal!..
Ska träffa uppfödaren imorron O få svar på mina frågor om just *hanteringen* hon gör=)...
 
Sv: Unghäst/föl hantering tips..

Skaha enbild på pressen!:) vet ej hur man lägger in bilder här inne i inläggen!.:)...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: Verdandi
·
Träning Hej! Har ett 5årigt hbl sto som jag behöver lite hjälp och tips till. Hon har varit utlånad men fick komma hem lite snabbt i somras pga...
Svar
7
· Visningar
1 301
Senast: Piek
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 238
Senast: sorbifolia
·
Avel Hej, har ett sto som fölade iår, 12e maj, så fölis är snart 3 månader. Både sto och föl är självständiga individer, vilket kan var...
2
Svar
30
· Visningar
2 960
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp