ungdomsläger?!

M

Madde71

Är det ngn som vet ifall det kommer vara ngt läger för ungdomar som är intresserade av att bröja med distans/precis har börjat? Min medryttare som är 13 år skulle gärna vilja åka på ett läger och träffa andra i sin ålder som är intresserade av att börja/precis börjat med distans. Finns det ngt sådant eller är YRläger bara för de som redan hållit på ett tag?

Sv: ungdomsläger?!

Jag vet inte om det blir något läger, men jag har också en 13 årig medryttare som vill lära sig lite mer om distans och ett läger skulle vara väldigt intressant tror jag:)

Gun och Bertil Carlson anordnar en distanshelg 21-22/11, inte speciellt för ungdomar men ungdomar får säkert gärna vara med.

Det är ett avsuttet YR-läger i Arvika 28-30november, står på ridsport förbundets hemsida.

tja mit namn är zonny. jag är också ny på distans. jag är tolv år. men om något läger vet jag inte. men jag undrade bara ska du till någon ritt när sesongen börjar:cool:

Billingens planerar en juniorvecka. Kolla med Gitz. Vet inte om den bara vänder sig till klubbmedlemmar eller hur det är tänkt, men avlsutningen skall vara en CR start.

Det kommer att vara ett avsuttet ungdomsläger i Arvika den 28-30 November.
Detta är ett läger för ungdomar upp till 21 år. Från nybörjare upp till de som ridit 80km.
Mer info finns på ridsportförbundets hemsida.
Välkomna alla ungdomar! / Nathalie

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 354
Senast: Nevermind
·
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
935
Senast: Luff
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 270
Senast: miumiu
·
Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 318
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar