Underbart Schumacher kandar!

Sv: Underbart Schumacher kandar!

Då jag har fått flera PM där det frågas om vad priset ligger på ett Otto Schumacher kandar kan jag säga att det ligger runt 5500kr här i Stockholm.

aIMG_9652.jpg

Hjälp vad snyggt! :love:

Såg det där kandaret i min lokala hästbutik igår. Det var dock svart med cremefärgad fordring. Jättesnyggt. Dock hade de bara i full och min häst drar inte mer än cob - tur för min plånbok. Kostade här precis under 4000:-, men jag tyckte nog att det var exakt likadant med samma pannband som på bilden. Men jag tycker ändå inte att det är så speciellt att det är värt det priset.... Vill hellre ha rundsytt med spännena i nacken.

Affären var M* O*e i Borås :)

Gissa vad!!! Idag kom ett likadant kandar in i stallet som jag jobbar i - men jag tror tom pannbandet var U-format!! :love: :love: :love: :love:
Hade inte möjlighet att titta närmare, men imorgon :D...

hahah det låter som om du ska sno det! det kommer säkert en bild imorgon när kandaret sitter på Frida eller hänger hemma i din sadelkammare :rofl:

Om du snor det i ditt stall så snor jag det andra, så kan vi se supersnobbiga ut och lätt ha de snyggaste kandaren här på Buke! :p:rofl:

Hahah, nej, lär inte hända. :p
Synd att Forsythia troligen (troligen) inte passar i den färgkombinationen, för den är superläcker. Hon passar bäst i svart-vitt.

Hahah, shit ja! :love: Vilken hög status vi skulle få! ;) :banana:
Problemet är väl att jag jobbar för de som äger kandaret och hyr deras lägenhet :angel: :D ...

Det lär nog knappast funka på häst med för mkt vitt i ansiktet för då ser det nog skitigt ut. Så det är nog kört för min del...

Ja och jag har ju mina saker i samma sadelkammare som de som har tränset så de lär nog märka.:p

Äh min ponny är helvit och har storlek cob men det stoppar inte mig! Dessutom kommer hon se jätteren ut eftersom det är beige fodring! :rofl:
Annars får jag ha det hemma och bara titta och klämma lite på det! :devil:

Och självklart kan man ha det bara för att klämma på :D Det är nog vad jag själv kommer att få ha

*knapplån*

Är det nån som vet vad modellen heter? :d
very adorable.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka