Underbart Schumacher kandar!

Sv: Underbart Schumacher kandar!

Ickiz, Salinero: Jag hade tänkt att han ska sponsra mig med en häst till, men när jag tagit tag i det så kan man ju alltid försöka? :angel:

Men han har inte klagat på childericen en enda gång, han tycker den är supersnygg och så orolig över att den ska försvinna (mycket sadeltjuvar) att den fått sin plats hemma istället.

Okej, nu ska jag inte kapa tråden mer :p

Suupersnyggt. Tur att det var mässing. Annars hade jag varit helt såld..:angel:

Jag såg ett sådant på flyinge i helgen och jag måste säga att den ljusbeige fodringen var mkt snyggt.
Det hade varit mkt snyggt på mina pållar:angel: fast som träns och troligen med en nolla mindre i pris.:D

:love:Det är nästan tasktigt och visa ett sådant fint kandar! haha . .:idea: :love: :love: :love:

.
Sedan så såg jag att det stod AvG på sadeln som tillhörde hästen och då fattade jag att det inte var en 5-6 hästar det rörde sig om utan några fler..:cool:

var hittade du det någonstans sa du?

jag har jobbat hos en med signaturen AVG, som hon skrev på allt!

tänkte om de kanske var ett sammanträffande?

AvG, är inte det Anky van Grunsven?

Som det AvG fan jag är så vet jag också det :p
(Ja så klart är hennes hemsida startsidan så att jag kan hålla kontroll på vad som senast har hänt :D )

Sitat OT inlägget då jag inte vill att tråden skall låsas pga. förmycket OT.
Hehe via internet och AvG's hemsida där jag alltid kollar upp kallendern? Hm men hennes son är nog den största "stalkern" just nu :rofl: (btw. han är sååå jädra söt)

Gissa vad!!! Idag kom ett likadant kandar in i stallet som jag jobbar i - men jag tror tom pannbandet var U-format!! :love: :love: :love: :love:
Hade inte möjlighet att titta närmare, men imorgon :D...

Ju mer jag tittar på det, desto mer kär blir jag.
Det är ju för tusan det mest fantastiska träns/kandar jag någonsin sett :love:

Vill ha det tränset! Tror att min pålla kan ha den bruna färgen utan att se ut som diaree.

Snygga är dom, min fd. arbetsgivare hade två sånna där kandar. Men jag vet inte om jag tycker de är värda pengarna (6000kr + var det väll i alla fall) , om man ser på kvalitén , tycker mig ha sett flera andra som kostar runt 3000 som verkar vara lika bra. Men det är väldigt snyggt med vissa hästar med just det tränset, alltså om man ser på designen med pannbandet och med fodringen.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka