Underbart Schumacher kandar!

Ickiz

Trådstartare
Idag när jag kom in i sadelkammaren höll jag på att dö.
Där hängde det, tränset som jag sett på Ebay. Tränset som jag alltid velat ha men aldrig haft råd att köpa. Det lyste om det, och det var precis som om det viskade "köp mig köp mig" när jag pillade på det. det var mjukt som smör och det blingade om det.

Pratade med ägaren till kandaret (är på tillfälligt besök i Sverige) och han sa att det tillhörde hästen som han lånar av sin tränare och att hon tydligen har ett fint träns och en sadel till varje häst.
"Jaha och?!? Det är hon väl knappast ensam om att ha?" tänkte jag för mig själv.
Sedan så såg jag att det stod AvG på sadeln som tillhörde hästen och då fattade jag att det inte var en 5-6 hästar det rörde sig om utan några fler..:cool:

Hur som helst så MÅSTE jag köpa mig ett sådant här kandar när jag fått fatt i en vettig häst som kan bära upp ett sådant här fint kandar. :D
Och SJÄLVKLART tog jag bilder på underverket! :angel:

Kommer i nästa inlägg!

Sv: Underbart Schumacher kandar!

meeeen vadå vettig häst som kan bära uppde. inte nedvärdera din egen fina nu!

Only for you Buke!

aIMG_9651.jpg

aIMG_9652.jpg

aIMG_9661.jpg

aIMG_9665.jpg

aIMG_9662.jpg

aIMG_9663.jpg

För er som inte ser så är det mörkbrunt med ljusbeige fodring, stora guld-aktiga swarowski stenar och mässingspännen. Bilderna gör inte tränset rättvisa utan det är mkt snyggare irl!
Nosgrimman kunde vart någon cm större men det går ju att ordna om man beställer ett eget!

:love:

Senast ändrad:

Men jag har bara ponnyn kvar och jag tror inte de finns i ponysize. ;)

Det VAR faktiskt snyggt! Annars har jag märkt att många på buke har gräslig smak :p
*suck* Drömmer mig bort :love:

Jag VET det är underbart!
Försökte byta det mot 10 skabbiga träns men det var inte så populärt..:mad:

Stellaaa vill haaa. Annars blir hon deprimerad :eek:
Får behålla henne som stor häst, då kan hon få ett sådant :love:
Tänk ett sådant som är i samma färger som min sadel :d

Ja Mörkbrunt med rödbrun fodring! Mums :d
Vad är det dessa kandar kostar? så man vet på ett ungefär vad man behöver lägga ut till nästa år, till blivande storhästen, eller Stella om får vara stor häst.

Fasen vad bra du har det då! Han får gärna sponsra mig med ett också. Är fattig nu efter att ha köpt en snordyr thailandsresa. :angel: Btw så kanke man kan köpa kopior där nere?! :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka