Vala
Trådstartare
Jag måste bara dela med mig av min lycka idag.
Lastade båda hästarna idag och körde ner dom till mina tränare där jag fått tilllåtelse att träna på deras bana och i deras paddock.
Red först mitt sto på ovalen och hon gick så himla bra i alla fem gångarterna.
Totalt taktren i alla gångarter. Så underbart.
Sen tog jag valacken min i paddocken och han bara dansade fram...jag som haft lite problem med ridningen av honom dom sista veckorna fick världens chock.
Han gick så himla bra i dom fyra gångarterna vi tränade.
Helt underbart, kunde galoppera honom på 10 diameters volt i samlad galopp.
Och traven var bara så fin...han var helt lösgjord.
Och jag har haft ångest dom senaste veckorna för att ridningen bara inte funkat.
Så idag så går båda hästarna så kanon bra så det är knappt sant.
Och min sits bara sitter där och jag känner hur jag kan rida med sätet och hur båda hästarna bär sig själv.
Världens AHA upplevelse.
Det är så här det ska kännas att rida.
Någon mer som känt så här på sista tiden?
Och till alla er som liksom jag har tvivlat på sina ridkunskaper, jag lovar er ni kommer också få känna som jag gjorde idag.
Lastade båda hästarna idag och körde ner dom till mina tränare där jag fått tilllåtelse att träna på deras bana och i deras paddock.
Red först mitt sto på ovalen och hon gick så himla bra i alla fem gångarterna.
Totalt taktren i alla gångarter. Så underbart.
Sen tog jag valacken min i paddocken och han bara dansade fram...jag som haft lite problem med ridningen av honom dom sista veckorna fick världens chock.
Han gick så himla bra i dom fyra gångarterna vi tränade.
Helt underbart, kunde galoppera honom på 10 diameters volt i samlad galopp.
Och traven var bara så fin...han var helt lösgjord.
Och jag har haft ångest dom senaste veckorna för att ridningen bara inte funkat.
Så idag så går båda hästarna så kanon bra så det är knappt sant.
Och min sits bara sitter där och jag känner hur jag kan rida med sätet och hur båda hästarna bär sig själv.
Världens AHA upplevelse.
Det är så här det ska kännas att rida.
Någon mer som känt så här på sista tiden?
Och till alla er som liksom jag har tvivlat på sina ridkunskaper, jag lovar er ni kommer också få känna som jag gjorde idag.
Senast ändrad: