Väldigt snyggt! Rimligt pris var det också! Jag hade dock behövt ett som var större.https://www.mobelmastarna.se/byske/produkt/conrad-5977/ mitt är 140cm långt, det var svårt att hitta snygga bord som var så små!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väldigt snyggt! Rimligt pris var det också! Jag hade dock behövt ett som var större.https://www.mobelmastarna.se/byske/produkt/conrad-5977/ mitt är 140cm långt, det var svårt att hitta snygga bord som var så små!
Jag tror det jag länkade till var 200cmVäldigt snyggt! Rimligt pris var det också! Jag hade dock behövt ett som var större.
Läcker bordsskiva!
Det går ganska sakta i köket just nu, men igår kom äntligen bordet! jag älskar även min kökslampa, tycker det blev kanon!
Kanske en dum fråga men var har ni era bestick och sånt? Ni verkar ha bara djupa lådor menar jag, men behövs det inte några mindre lådor? Är nyfiken på hur ni löst det
Såhär ser resten av köket ut just nu.
De kanske äter med händerna?Kanske en dum fråga men var har ni era bestick och sånt? Ni verkar ha bara djupa lådor menar jag, men behövs det inte några mindre lådor? Är nyfiken på hur ni löst det
Vad rustiktDe kanske äter med händerna?
Såhär ser lådorna ut inuti.Kanske en dum fråga men var har ni era bestick och sånt? Ni verkar ha bara djupa lådor menar jag, men behövs det inte några mindre lådor? Är nyfiken på hur ni löst det
De kanske äter med händerna?
Vad rustikt
Tada! så jag har 26 lådor, men bara 16 lådfronter kan man säga. Älskar det!
Visa bifogad fil 43648
Det är ett ikeakök, bodbyn offwhite. Dock är fläkten och handtag inte från Ikea.Tack för inspo! Vi ska totalrenovera köket till hösten, det där såg ju supersmart ut !
Jag har nog missat att läsa i tråden (eller glömt ) ; vad är det för kök?
Åh vad smart! Inte något för mig tror jag, men jag ser hur smart det är för folk som vill ha sånt Fina trälådor i dem också!Tada! så jag har 26 lådor, men bara 16 lådfronter kan man säga. Älskar det!
Visa bifogad fil 43648
Vet inte om du skrivit det men vad heter väggfärgen du målat med? Den var jättefinHallen börjar vi med.
Här slet vi ut allting, in med golvvärme och klinker. Ut med garderoberna, platsbyggde garderob och köpte skjutdörrar på Ikea.
Vi byggde ett nyckelskåp och en hatthylla. Dom vita glasdörrarna var furu-färgade och vända åt andra hållet, så det var extremt opraktiskt att ha dom på plats, så vi vände på dom och målade dom vita.
Jag vet inte hur man lägger in flera bilder i samma inlägg, så jag länkar till Instagram.
Jag måste kolla upp det, återkommer!Vet inte om du skrivit det men vad heter väggfärgen du målat med? Den var jättefin
Tack
Ni tycker inte det är besvärligt att behöva två händer (eller två handgrepp) för att få fram besticken? För oss hade det inte funkat men ni kanske är lite lugnare lagda (och saknar småbarn)Såhär ser lådorna ut inuti.
Bild 1: Visa bifogad fil 43647
Ni tycker inte det är besvärligt att behöva två händer (eller två handgrepp) för att få fram besticken? För oss hade det inte funkat men ni kanske är lite lugnare lagda (och saknar småbarn)
Jag fattar inte heller? Vi har en likadan lösning i sommarstugan och jag balansera utan problem min systerson på ena armen och tar fram bestick med andra handen. Fördelen är att det dessutom bara går åt ett lådlås för att hålla honom ute från en massa lådor.Ni tycker inte det är besvärligt att behöva två händer (eller två handgrepp) för att få fram besticken? För oss hade det inte funkat men ni kanske är lite lugnare lagda (och saknar småbarn)
väldigt fint kök dock! Snyggt jobbat!