Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kan vara skönt att kunna ställa ifrån sig heta överfulla ugnsformar utan att behöva söla ner halva golvet och skålla både sig själv och ett barnVisa bifogad fil 40303
Ett hörn till monterat! Dock köper vi nog ett skåp till och sätter en liten bänkskiva på till höger också.
Det var lite tanken, dock behöver jag inte oroa mig över några barn i alla fallJa det kan vara skönt att kunna ställa ifrån sig heta överfulla ugnsformar utan att behöva söla ner halva golvet och skålla både sig själv och ett barn
Oh! Du får lägga upp bilden härÅh, det är ju den här tråden! Jag blev inspirerad av hallbilderna och målade vår hall mörkblå, och det blev asbra! Så tack för inspirationen!! Hade nog inte vågat annars, och sambon var tämligen skeptisk före. Men han blev också jättenöjd!
Det är från Ikea, luckorna heter bodbyn offwhite.Vilket kök är det ni köpt? Golvet från Kärhs blev supersnyggt!
Jag och syrran satte upp ett ikeakök förutom vitvaror, första skåpet tog lång tid och vi funderade på hur sjutton vi skulle hinna klar, men när vi väl hade fattat så kunde vi lägga instruktionerna åt sidan och bygga på! Så det tog nog bara två dagar att bära ut det gamla, sätta upp det nya och sätta tillbaka alla grejer!Visa bifogad fil 40333
Jag fick upp skafferiet igår också. Det går fort nu, jag kan ju hälften av alla instruktioner utantill det är bara kyl och frys kvar, det blir nog nästa helg, det är mycket i veckan.
Men det här innebär att jag håller på att få tillbaka mitt vardagsrum, hela köket har bott där i typ 1,5 månad.
Jo, det går undan när en fått in tänket!Jag och syrran satte upp ett ikeakök förutom vitvaror, första skåpet tog lång tid och vi funderade på hur sjutton vi skulle hinna klar, men när vi väl hade fattat så kunde vi lägga instruktionerna åt sidan och bygga på! Så det tog nog bara två dagar att bära ut det gamla, sätta upp det nya och sätta tillbaka alla grejer!
Yes. Sambon är byggnadsarbetare, så jag antar att han vet hur man ska göra.Jag måste bara fråga. Sätter ni upp köket innan ni spacklat och tapetserat/målat? Tycker inte ni att det blir jättemeckigt i slutändan att göra väggarna? Inte i något kök jag har gjort har vi satt upp köket först innan vi gjort väggarna, så jag måste fråga hur andra gör
Det börjar närma sig med ikeaprylarna! Ska dit i veckan och köpa ett skåp till, sen får vi fortsätta med allt annat.
Det har faktiskt gått över förväntan! Två saker saknades men i övrigt så har det varit smidigt. Kan dock erkänna att alla kartonger kanske inte åkte till återvinningen, utan in i pannan.Å fy, har jäklar mardrömmar sedan vi monterade in vårat kök. Ett helvete med alla kartonger och bitar till förbannelse. Vi har samma köksskåp ser jag också
Det var nog mest kaoset som tog över hela huset som gjorde det jobbigt. Egentligen tycker jag att det är kul att skruva ihop ikeagrejer. Igår fick jag äntligen tillbaka ungefär halva vardagsrummet, så nu har lugnet infunnit sig! Sambon ska börja jobba borta på veckorna nu, så det kommer gå lite långsammare en period, men nu har vi full funktion i alla fall.Ibland tror jag att det måste vara något fel på mig som tyckte det är ganska vilsamt och väldigt tillfredsställande att skruva ihop IKEA-kök
Du bor fantastiskt fint @Unafraid, kul att få följa med i renovering!
Gud vad fint! Älskar också skivan på bordet, var är det ifrån?
Det går ganska sakta i köket just nu, men igår kom äntligen bordet! jag älskar även min kökslampa, tycker det blev kanon!
https://www.mobelmastarna.se/byske/produkt/conrad-5977/ mitt är 140cm långt, det var svårt att hitta snygga bord som var så små!Gud vad fint! Älskar också skivan på bordet, var är det ifrån?