Wow vilken förändring! Så snyggt det blev, och det gjorde ni själva??Lilla toan är klar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow vilken förändring! Så snyggt det blev, och det gjorde ni själva??Lilla toan är klar
Yes! Sambon är murare så han uttryckte det såhär: "det går typ snabbare för mig att kakla än att måla.." jag har helt klart valt rätt sambo att äga hus med!Wow vilken förändring! Så snyggt det blev, och det gjorde ni själva??
Kan man efterlysa sambo som sköter hela huset själv och lagar maten?Yes! Sambon är murare så han uttryckte det såhär: "det går typ snabbare för mig att kakla än att måla.." jag har helt klart valt rätt sambo att äga hus med!
Det där är ju typ det allra bästa med att renovera, en sådan tidsresa!Visa bifogad fil 37918
Alla tapeter i köket sen -74.
Jo, det verkar aldrig vara borttaget något under typ lister, så vi har hittar många gamla tapeter!Det där är ju typ det allra bästa med att renovera, en sådan tidsresa!
Jo, det verkar aldrig vara borttaget något under typ lister, så vi har hittar många gamla tapeter!
Vad tråkigt, skickar lite pepp peppVisa bifogad fil 37964
Går sämre idag, vi har haft en del möss i isoleringen, så istället för att bara slänga på nytt golv så måste vi upp med allt och kolla läget. Sen hittade vi några vattenledningar som inte var i toppskick, så vi måste byta dom också. Vilket innebär att vi nog måste upp med golvet i pannrummet också. Då försvinner våra diskmöjligheter(vi kan iofs diska i badkaret, men jag har ingen lust med det) och var fasen ska vi göra av alla grejer? Vi har redan kaos i hela huset på grund av att allt dom hör till köket är utspritt typ överallt.
Det är egentligen inget större problem, det är bara drygt att det innebär att det drar ut på tiden.Vad tråkigt, skickar lite pepp pepp
Men alltså.... vilket golv!!! Så jäkla snyggt!Visa bifogad fil 39732
Köket har äntligen ett golv! (Med golvvärme!) Det är ett lackat ekgolv från Kärsh.
Vi skulle ju egentligen bara riva ut det gamla och lägga nytt, men vi fick byta isolering, vattenrör och regla om också, vilket vi inte hade räknat med.
Elen är också dragen, så det bör inte dröja länge innan jag kan börja skruva ihop alla 156 paket från Ikea..
Jag var tvungen att läsa inlägget tre gånger innan jag fattade var "felet" bron var...Haha, jag tänkte på det när jag skrev det. Men det är fasen en bro!