Ela

Trådstartare
Funderar på ett ume B50 släp. (sånt man lasta i framifrån och de åker baklänges)
Släpet är ett 06 och bara kört häst i cirka 5 gånger, allså i princip oanvänt. priset skulle bli 85000+moms.

Nån som har några erfarenheter om just det släpet???
Bra och dålig kritik...

Hur tror ni marknaden är för att hyra ut ett sådant släp?? är det ens något att fundera över??

Sv: Ume B50

Vi har ett sådant släp i stallet.
De vuxna hästarna märker man ingen direkt skillnad på.
Fast avelsstoet tycker det är utmärkt att inte behöva backa ut, sen om det spelar någon roll vilket håll det vet jag inte.
Det är bara fölen som tycker det är krångligt, dom vänder sig gärna och tar stöd med baken som i en framåtvänd transport... men dom har lärt sig efter några gånger...

Liknande trådar

Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en transport. Det stressar mig lite att vara beroende av att låna/hyra.. Har lite funderingar kring...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 958
Senast: Mimmimamma
·
Ekonomi & Juridik Jag hyr ut stallplatser och har aldrig tidigare behövt fundera över att ta betalt för mockning, tillsyn o.s.v. I stallet delar vi på...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 703
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jo det är så att min grabb har börjat veva med frambenen när man åker hem från tävling/träning... inte hela vägen utan mot slutet.. han...
Svar
5
· Visningar
3 412
Utrustning Någon som har erfarenhet av dem?? Jag är på jakt efter nytt släp och mitt Thule som jag vill ha har jag väntat på i en månad nu att...
2
Svar
32
· Visningar
8 361
Senast: missbusig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar