Din Det ska jag lägga på minnet!
Men vad hade du väntat dig?
För övrigt: jag tror att det är svårt att dra några slutsatser utifrån vilka som deltar eller inte deltar i diskussioner om spelets regler, fördelning mm. I alla fall så länge det är hyfsat erfarna spelare. Som ny undviker man kanske (?) sådana diskussioner som ond, för att det känns osäkert vad man kan och inte kan skriva. Sedan är det naturligtvis så att om det är säg åtta av elva (nu bara drar jag till med några siffror) som är inblandade i en diskussion, vore det kanske konstigt om det bara var onda som inte deltog. Om jag var ond skulle jag förmodligen gå in och skriva då så att det inte blev en uppenbar koppling. Men samtidigt - en diskussion som sker dagtid kan ju mycket väl begränsas av att folk är på jobbet. Jag är förresten på jobbet nu, men nu är vår stressade deadline avklarad. Så jag tänker åka hem. Och fixa ett litet smörgåsbord inför morgondagens Valborgslunch med en av mina väninnor.
Om BOP:ar känns möjligheten just nu väldigt bekväm. Jag gillar dock inte att BOP:a. Fast å andra sidan har jag de senaste lekarna lyckats med bravaden att lägga avgörande röster på goda i första lynch (för att jag tyckt att de verkat ondast). Det gillar jag ju inte heller.