Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så enda anledningen till att du placerar Gabby i lyan med LenaH är hennes sena röst på Lobelia och att hon velar gällande LenaH? Är det egentligen nån som INTE velat gällande LenaH under leken?Förvirrad är nog ett lite tokigt ord i sammanhanget. Skulle kanske skrivit "gör mina åsikter mer svart-vita", då min tanke är att antingen är LenaH god eller så är hon ond. Den sidan som säger åt mig att hon är ond är dock mycket starkare, mestadels pågrund av hur Lobelia röstat och då kunnat rädda LenaH i de röstningarna.
Jag skriver dock inte bara att Gabby velar över LenaH utan jag tycker att hon är extremt velig, vilket jag också skrev i det du citerade mig om. Detta tycker jag är ett tecken på att hon knappt vill säga något om LenaH fram tills att det lagts några röster så hon vet vilket håll hon ska svaja åt. Det är det jag känner är ulvigt och att, som jag skrev, om LenaH visar sig vara ond, bör Gabby också vara det. Det är så jag ska ha det.
Då känner du som jag gör över att du misstänker henne.Nu har jag lite dilemma. Jag kan absolut tänka mig att rösta på Snurrfian idag, jag tror hon sitter i lyan men det stör mig att Hedinn just lagt en röst där för jag misstänker ju att Hedinn är Snurris kollega.
Haha, vi får alla enas om att rösta på LL.Då känner du som jag gör över att du misstänker henne.
Haha, vi får alla enas om att rösta på LL.
Det kan nog funka för mig, jag börjar bli utmattad av att överleva!Det kan bli många uppdateringar. Alla dör och berättelsen fortsätter med Kulla-Gulla. Just sayin'.
Så enda anledningen till att du placerar Gabby i lyan med LenaH är hennes sena röst på Lobelia och att hon velar gällande LenaH? Är det egentligen nån som INTE velat gällande LenaH under leken?
Här placerar Lobelia LenaH i lyan. Om nu hela processen mot LenaH varit ett trick för att få henne misstänkt så går ju det här helt klart i linje med den teorin eftersom det var Lobelia som var Rathe. Dock skulle det lika gärna kunna vara omvänd psykologi, att hon misstänkte att hon skulle åka ut och därför valde att följa det spåret i hopp om att vi inte skulle våga rösta på kollegan LenaH pga risken att de lurats hela tiden. Det skulle kunna vara vilket som och jag vågar fortfarande inte ta ställning till LenaHs fall
Såhär velig såhär långt in i leken har jag inte sett någon annan vara.