Det finns inte någon slags gråskala för dig? Allt är bara svart eller vitt och det finns ingen mening att förhöja vissa adjektiv?Du tycker inte att jag är velig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns inte någon slags gråskala för dig? Allt är bara svart eller vitt och det finns ingen mening att förhöja vissa adjektiv?Du tycker inte att jag är velig?
Det finns inte någon slags gråskala för dig? Allt är bara svart eller vitt och det finns ingen mening att förhöja vissa adjektiv?
Så du menar att du egentligen har någon annan anledning att misstänka Gabby än vad du skriver i tråden?
Detta börjar bli humoristiskt på riktigt. Jag skriver att hon är extremt velig, att hon inte vill bestämma sig alls förrän någon annan tar klivet framåt och säger att de röstar eller skarpt misstänker en eller en annan person. Om du vill kan du citera mig den delen av inlägget som du inte förstår så kan jag förklara det för dig.
Detta börjar bli humoristiskt på riktigt. Jag skriver att hon är extremt velig, att hon inte vill bestämma sig alls förrän någon annan tar klivet framåt och säger att de röstar eller skarpt misstänker en eller en annan person. Om du vill kan du citera mig den delen av inlägget som du inte förstår så kan jag förklara det för dig.
Mina pusselbitar börjar falla på plats. LenaH tror på lottning, men jag är inte mycket för slumpen. Jag skrev tidigare att jag trodde Rathe röstat på de som åkt ut, tror det gäller DL3 också. Sedan kan ju Rathe lagt falsk och faktisk röst på samma person, och det blivit lottning ändå. Det är ett scenario att överväga men att Rathe röstat på Habina, Cirkus och Mirtai är jag övertygad om.
Nu tänker jag lyfta Sednas teoriinlägg från igår, även om jag själv var hög misstänkt i det. Men bortsett från mig själv höll Sedna samma mest misstänkta som jag gör. Snurrfian visade sig ju vara ond och även om jag ska försöka gå tillbaka och se om jag hittar något skulle tala emot de teorierna under dagen, så skulle jag bli förvånad om det visar sig att det inte är LenaH och Mumorsan som innehar de två sista platserna i lyan.Från mest till minst misstänkt
LenaH konstigt om hon inte är ond. Hon har blivit kvar tre av tre gånger, kan inte vara annat än räddning. Skulle kunna vara Rathe som lurats, men att ulvarna inte tycks ha velat röstat på henne, utöver Lobelias falska röst på henne i DL3, gör att varningslampan lyser.
Hedinn diskussionen inför gårdagens röstning var intressant. Uppfattade det som att Lobelia och Hedinn körde en "good cop, bad cop". Varningslampan lyser.
Snurrfian menar på att hon inte har koll, har svårt att utläsa något från röstningslistan och vill inte diskutera specialroller för att det gynna ulvarna, det kan jag förstå, men i det här fallet får jag snarare intrycket att hon är ulv som inte vill att goda ska komma längre i sin ulvjakt.
Mumorsan har gjort skumma saker, men jag tror bara att hon inte hängt med. Lutar åt god, men inte säker.
Lilltess/Gabby_ossi svårt att bedöma pga aktiviten, men att Lobelia ville ha henne till god och de jag tror är ulvar (LenaH och Snurrfian) är osäker på Lilltess, får mig att hålla henne åt det godare hållet.
Artline verkar ärligt och uppriktig leta ulvar. Kan inte se henne som annat än god.
FiaM måste vara god. Var tidigt drivande mot Lobelia, vilket jag tror beror på att hon vet sådant alla inte vet.
Vilken händelseutveckling?
Vilken händelseutveckling?
Jag tänker inte göra livet för jobbigt för mig nu utan tänker följa Sednas spår på Hedinn. Jag tror fortfarande att hennes och Lobelias utbyte var ett spel för gallerian och därför:
LenaH röstar på Hedinn
Fast eftersom de flesta av oss misstänker just dig och @LenaH vore det väl läge att komma med egna teorier om det är så att nån av er är god?What LenaH said. Det har inte hänt så mycket förutom att Snurrfian åkte ut och ni andra hade rätt om henne, jag velade för mycket om henne för att lägga en vettig röst där.
Mumorsan har röstat på LenaH tre gånger i rad nu. Är mu ond så tror jag att Lena också är ond. Om LenaH hade åkt och varit god så hade det inte sett bra ut för Mu statistik.
Vad menar du med de stycken som jag citerat ovan? Om LenaH röstas ut och visar sig vara ond så är det till min nackdel, om hon röstas ut och är god så är det till min nackdel. Jag förstår inte riktigt, kan du vara vänlig att förklara för mig att oavsett hur jag har röstat, om jag röstat rätt eller fel, så tillhör jag ändå lyan?
Lenas roll säger inget om vad du är. Det är snarare till Lenas nackdel om du är ond.