Ulvlek - Unge Sherlock Holmes

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får jag fråga varför du anser att det är så?
Nu ber du mig teoriera om varför Lena är ulv om du är det. :p

En ulv har facit och vet vem som är ond/god. Då är frågan om en ulv hade röstat på en god 3 röstningar i rad. För när den goda väl åker så ser det inte bra ut för ulven som försökt ha ut en god i flera röstningar.

Nu ber du mig teoriera om varför Lena är ulv om du är det. :p

En ulv har facit och vet vem som är ond/god. Då är frågan om en ulv hade röstat på en god 3 röstningar i rad. För när den goda väl åker så ser det inte bra ut för ulven som försökt ha ut en god i flera röstningar.

Ja, för att jag inte fick ihop hur du fick ihop det i det citerade avsnittet som jag svarade på tidigare. Jag förstår vad du menar men ja, tiden får utvisa :)

Mumorsan röstar på Gabby då jag anser att hon blev jätteskum efter att Lobelia blev utröstad och spelade väldigt avvaktande.

Artline röstar på LenaH
Det är något som inte har stämt. Jag tror att i DL 3 så ville ulvarna offra henne. Sedan tycker jag inte hon är som vanligt. En god LenaH hade nog räddat sig mer i det här läget. Nu känner hon nog att det börjar bli kört.

Ja, som sagt, jag tycker Mumorsan är mest misstänkt.

Jag tycker hon kört på i ett spår ang LenaH och inte sett till båda möjligheter. Tror detta beror på att hon redan vet LenaHs roll, om den nu skulle vara ond eller god. Hon har inte verkat så intresserad av att leta ulvar idag förrän hon blev pressad till det.

Gabby_Ossi röstar på Mumorsan

Frågan är väl om en ulv hade röstat på onda/poliser i alla lyncher?
För det har jag och ändå tror ni jag är ulv. Det börjar kännas aningen hopplöst och det är därför jag spelar lite oengagerat just nu. :)

Att Mumorsan valde att rösta på LenaH igår igen, skulle jag dessutom tro var tanken till ett alibi (dessutom då det när hon röstade mycket väl kunnat sett ut som att LenaH skulle åka) och jag har svårt att se att en god skulle snöa in så mycket på en enda person som hon gjort under leken. Skulle det ha handlat om att hon, på något sätt, visste med säkerhet att LenaH var ond (och själv är god) så borde hon ju knappast valt att rösta på Gabby idag.

Sen tror jag ju ganska säkert att LenaH är den andra onda, då hon klarat flera jämna lyncher samt inte valt att försöka försvara sig eller teoria något större ikväll.

Hedinn röstar på Mumorsan

Frågan är väl om en ulv hade röstat på onda/poliser i alla lyncher?
För det har jag och ändå tror ni jag är ulv. Det börjar kännas aningen hopplöst och det är därför jag spelar lite oengagerat just nu. :)
Poliser har väl inget med saken att göra? De är ju på en annan sida och också några som onda vill ha ut.

Sen tror jag ju ganska säkert att LenaH är den andra onda, då hon klarat flera jämna lyncher samt inte valt att försöka försvara sig eller teoria något större ikväll.
Just det har jag faktiskt just svarat på. :)
Fast eftersom jag tror att du är den kvarvarande onda så förstår jag om du inte vill lyssna på det örat. :p

Poliser har väl inget med saken att göra? De är ju på en annan sida och också några som onda vill ha ut.
Jovisst, men jag ville faktiskt belysa att jag inte öht röstat på en god hittills. Poliserna var tvungna att åka väck för att goda skulle vinna.

Just det har jag faktiskt just svarat på. :)
Fast eftersom jag tror att du är den kvarvarande onda så förstår jag om du inte vill lyssna på det örat. :p
Medan jag skrev inlägget, ja. ;) Oavsett så tycker jag ju att man som god i det här läget bör vilja teoria så mycket man kan för att hitta rätt i så fall. Det bör ju dessutom vara två onda kvar, inte en.

Medan jag skrev inlägget, ja. ;) Oavsett så tycker jag ju att man som god i det här läget bör vilja teoria så mycket man kan för att hitta rätt i så fall. Det bör ju dessutom vara två onda kvar, inte en.
Jamen, jag tänker ju att Mumorsan åker nu och då är det bara en kvar. :)

Artline ändrar röst till Mumorsan
Det är något med hennes röstmotiveringar som inte stämmer. I DL tre så förstår jag fortfarande inte varför hon röstade på LenaH och inte på polisen vars användarnamn jag inte kan stava till undertidspress. Jag tror hennes insnöing på Lena är menat som alibi.

Artline röstar på LenaH
Det är något som inte har stämt. Jag tror att i DL 3 så ville ulvarna offra henne. Sedan tycker jag inte hon är som vanligt. En god LenaH hade nog räddat sig mer i det här läget. Nu känner hon nog att det börjar bli kört.
Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera en räddningsinsats? Jag har varit ganska tydlig med vem jag tror är den sista (efter Mu) ulven och jag kan inte göra mer än att rösta nu?
Sen har jag haft lite annat för mig irl också. :)

Ändå tänker du att det inte är viktigt att samla alla godas röster i det här läget, genom att rösta på någon annan?
Varför är det viktigt nu? Det där känns lite konstigt att du propsar på, det finns inga dolda röster kvar och det är redan majoritet på Mu?
Samma med @Artline - varför tyckte du det var viktigt att hon ändrade sin röst?
Det här känns rätt skumt.

Varför är det viktigt nu? Det där känns lite konstigt att du propsar på, det finns inga dolda röster kvar och det är redan majoritet på Mu?
Samma med @Artline - varför tyckte du det var viktigt att hon ändrade sin röst?
Det här känns rätt skumt.
För mig känns det viktigare att lämna ett statement om jag inte överlever natten.

Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera en räddningsinsats? Jag har varit ganska tydlig med vem jag tror är den sista (efter Mu) ulven och jag kan inte göra mer än att rösta nu?
Sen har jag haft lite annat för mig irl också. :)
För om jag ska börja tro att Hedinn är ond så behöver jag se mer bevis på varför du tror det :) Men jag förstår att du inte har tid och ork.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Saker som underlättar livet
  • Secret Santa 2024
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka