Vill passa på medan jag sitter vid en dator, tycker att det är svårt med inläggen när jag bara har telefonen
Paddington, kom in sent i leken som ersättare till Koppen men jag tycker att hon började bra med att fundera på olika möjligheter när det gäller cirkus.
Snurrfian, kommer i mitt tycke än så länge med bra teorier och funderingar. Har gjort ett försök att komma med lite teorier om alla de andra deltagarna vilket måste ha varit svårt då det inte hade hänt så mycket när hon gjorde det.
Mirtai, har inte kommit med så mycket eget men hade förvarnat innan att hon inte hade tid i helgen. Jag hoppas att hon kommer in med lite funderingar under dagen/kvällen. Är annars än av de som har kommit upp som eventuell polis i diskussionerna. Vill inte säga att hon är det men håller ögonen öppna.
Lobelia har varit aktiv. Byggde vidare på Myrtens inlägg om möjliga scenarior i samband med första rösten. Myrten reagerade på vad hon trodde kunde vara en felskrivning, jag tror att jag förstår vad Myrten syftade på och känner att det kan kanske finnas en poäng där, speciellt eftersom hon käkades och vi nu vet att hon var god. Jag vet inte om Lobelia är ond, god eller polis, hon är skicklig och väldigt svår för mig att läsa men jag är lite misstänksam.
LenaH har varit uppe för lottning båda dagarna, jag måste tyvärr erkänna att jag än så länge missat vad det är som är så misstänkt med henne. Kommer att titta vidare för att se om det finns något som jag har missat.
Lilltess har tyvärr inte heller varit så aktiv. Hoppas att det inte har hänt något. Den enda egentliga teorin jag har hittat var ett inlägg som jag reagerade på igår. Där tyckte jag att hon nästan försvarade cirkus lite, nu när vi vet att cirkus var ond så funderar jag på om det betyder något eller om det var en slump. Jag är inte säker på att sekten visste om cirkus även om möjligheten finns.
Mumorsan är en ny spelare för mig vilket gör det lite svårare men än så länge har jag inte reagerat på något. Hon har röstat på cirkus vid båda tillfällena, vilket i mina ögon inte säger så mycket egentligen.
Ska försöka hinna in med tankar om resten med