Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag missat något eller vet spionen vem Dudley är? Om inte ser jag inte hur hon skulle veta.Fast vet vi att ingen viste vem Dudley var? Det är väl snarast troligt att någon visst såsom spionen och eventuellt en sia.
Det gör inte jag heller men jag tycker definitivt det är mindre sannolikt att Dudleys identitet var känd för någon annan än cirkus själv och LL. Vad skulle det vara för spioninfo som efter en natt talar om vem Dudley är?Jag vet inte vem som vet vad eller om folk vet någonting men med tanke på Dudleys roll så kan det finnas info i spioninfon som ger ledtråd(ar) och som sagt det kan finnas en sia.
Allting är om, men jag tar inte för givet att ingen viste nått.
[...]C. Rathe lade rösten på en av spelarna uppe för lottning och valet var för att sätta griller i huvudet på folk, luras och spela på att någon ska tro att en av LenaH och Koppen är med i sekten.[...]
Det lät tidigare som du var säker, inte att sannolikheten är låg och antingen så tänkte du inte på brevet eller så vet du något mer om det.Det gör inte jag heller men jag tycker definitivt det är mindre sannolikt att Dudleys identitet var känd för någon annan än cirkus själv och LL. Vad skulle det vara för spioninfo som efter en natt talar om vem Dudley är?
Aha! Inte illa, bra jobbat ni som röstade på @cirkus. Tyvärr säger inte det hela något eftersom ingen visste vem Dudley var och hon inte visste vem som satt i lyan. Men en ond mindre som kan ställa till det.
[.....]
Jag vet inte, jag lekte med tanken att ändra min röst till cirkus eller Koppen för säkerhets skull men tänkte att lotten förhoppningsvis skulle gå min väg. Kanske resonerade Habina likadant?
Eller så är LenaH Rathe och visste att hon inte behövde lita till lotten?
Jag känner att det är för lite tid för mig att gå igenom saker och ting. Men det fastnade lite att LenaH kanske inte behövde lita till lotten?
cirkus röstar på LenaH
Intressant just nu är @Lobelias eventuella felskrivning. Jag tycker också hon känns annorlunda, mer laid back än vad jag minns. Men jag har inte spelat så mycket med henne.
För övrigt kommer min aktivitet att bli summarisk idag. Måste nog rösta från tåget på hemvägen.
Ursäkta men va? Jag kommer med teorier, och då sår jag misstankar? Jag måste väl få skriva vad jag funderar på...@Snurrfian efter vad jag upplevde som försök att så misstankar igår.
Jag gissar att Myrten menade det här:Vilken eventuella felskrivning?
Så du räknar kallt med att få rösta? En annan hoppas på att överleva
(#289)Jag missade det här igår och tänkte inte så mycket på det förrän @Artline citerade det. Men det var inför DL-stressen och då hade jag inte tid. Spela på att någon ska tro - vet @Lobelia att @LenaH och/eller @Paddington (f d Koppen) inte är med i sekten?
Vilken eventuella felskrivning?
Vad skulle vara felskrivning där?Jag gissar att Myrten menade det här:
(#289)