Haha, nej det kunda jag visst inteoch du kan inte heller stava till mitt namn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, nej det kunda jag visst inteoch du kan inte heller stava till mitt namn![]()
Går man upp vid 06 i vanliga fall så är det tamef*n sovmorgon! Skål!Det är väl för fasiken inte sovmorgon!
joinar över nätet med en gravöl trots att min show är slutGår man upp vid 06 i vanliga fall så är det tamef*n sovmorgon! Skål!
Sitter här i Pluras kök å tar ytterligare ett glas vin (fördelen m att vara programledare är att man får gästspela i andras TV-shower...)
Skål tamefan!joinar över nätet med en gravöl trots att min show är slut
Skål ta mej fan!
Klockan 6 är också sovmorgon.Går man upp vid 06 i vanliga fall så är det tamef*n sovmorgon! Skål!
Sitter här i Pluras kök å tar ytterligare ett glas vin (fördelen m att vara programledare är att man får gästspela i andras TV-shower...)
När går du upp egentligen?Klockan 6 är också sovmorgon.![]()
har för mig runt 5 tiden om mitt minne inte sviker mig ( eller börjar du jobbet då?)När går du upp egentligen?![]()
5. Börjar jobba 6.15 och har en timmas restid. Vägrar gå upp före fem även om det skulle vara bra med lite mer tid på morgonen.När går du upp egentligen?![]()
DL 2 (22:00)
14:00 FiaM röstar på quarter4ever
16:49 cirkus röstar på Lobelia
18:20 Mirtai röstar på Gabby_Ossi
19:10 LindgrenV röstar på quarter4ever
20:21 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
21.47 Snurrfian röstar på quarter4ever
21.57 quarter4ever röstar på LindgrenV
21.57 Klara röstar på Gabby_Ossi
21.59 Gabby_Ossi röstar på quarter4ever
22.00 Lobelia röstar på quarter4ever
22.00 quarter4ever ändrar röst till Gabby_Ossi
quarter4ever 6
Lobelia 1
Gabby_Ossi 3
LindgrenV 0
@Koppen missar röst, någon mer?
Sorry q4, ville inte rösta på dig (eller ja, försöka) egentligen men verkade inte som att jag hade så mycket val. Min telefon fungerade dessutom bara sämre och sämre, började på ett ordentligt inlägg men sedan kunde jag bara skriva ett ord i taget innan mitt tangentbord försvann och jag var tvungen att ladda om hela sidan för att kunna fortsätta skriva, men jag gjorde vad jag kunde för att få in en Ok röst i tid
.
Men varför räknades inte q4's röständring?![]()
Ok, jag erkänner att jag skumläst en del av leken, så jag måste ta mig tid imorgon och läsa lite noggrannare. Kan dock erkänna att jag tyckte quarter4ever var jätteskum, så jag hade säkert lagt min röst där också ikväll.
Sedan tyckte Habina1 att koppen var småskum, men nu när jag tagit över koppens roll känner jag mig trygg i vad det är för roll.Jag skall försöka att inte vara lika småskum.
Men nu måste jag sova! Annars kommer jag aldrig orka upp till nio.Fast det måste jag kanske inte, nu när jag tänker på det... Hm, blev visst virrigare än jag tänkt mig.
Om ulvuslingarna käkar mig i natt, då tänker jag spöka i lyan resten av leken!Vilket alltså inte är någon slags indikation på att jag skulle vara ulv nu.
Jo, den räknades!
Obs! Gabby_Ossis röst samt quarter4evers röständring räknas inte pga de inte följde reglerna.