Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Autocorrect grr, rösten ska det vara inte förresten.Förlåt men jag förstår inte den meningen alls?![]()
Autostart går rösten ska det vara inte förresten.
och jag tycker du bidragit bra till det jagOj vilket drev det blev![]()
Den dolda.Förstås!
Men du menar alltså Qs röst då eller tänkte du på den dolda rösten som måste ha hamnat på Snurrfian?
För att jag 'ev rädda mig
Gabby_ röstar quarter4Evert
told you so jag är god som har koll!Uppdatering!!
Eftersom Stockholm inte hade någon ledig arena att arrangera finalen i pga. fotbollen så hade man planerat att låna Dalhalla.
![]()
Men trots att Carola kommer som en stormvind om några dagar och gästar arenan så kunde det inte sprida nog med glamour för att få Christer Björkman att sluta slita sitt hår. Och Stockholm är därmed ute ur tävlingen om vilken stad som får arrangera finalen.
Quarter4ever var bybo
@Paddington meddelar NattDL.
DagDL 22.00
Obs! Gabby_Ossis röst samt quarter4evers röständring räknas inte pga de inte följde reglerna.
och du kan inte heller stava till mitt namn
Gissar att autocorrect varit framme här och lagt till ett t i quartr4ever?
Men vad skulle det göra för skillnad menar du? Eller jo jag hade kanske överlevt, men ändå? Nu visade det sig dock att vi båda var helt fel ut när det gäller Q...Den dolda.
@Paddington meddelar NattDL.
.
Sovmorgon, jippy! !Paddington meddelar att hon tar sovmorgon i morgon å NattDL blir kl 09.00![]()
Paddington meddelar att hon tar sovmorgon i morgon å NattDL blir kl 09.00![]()
Säkrare att röst på någon med fler röster och som är god.Men vad skulle det göra för skillnad menar du? Eller jo jag hade kanske överlevt, men ändå? Nu visade det sig dock att vi båda var helt fel ut när det gäller Q...![]()