(Ulvlek) Stadskampen - Kampen om Eurovision Song Contest Finalen 2016!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kommer att åka på kattutställning hela dagen imorgon. Åker hemifrån strax innan kråkorna vaknar och kommer hem sent - ännu senare ska jag hämta min dotter på Arlanda. Så om jag överlever natten kommer jag inte vara så aktiv alls imorgon. Däremot så ska jag försöka samla lite tankar nu.

Information från LL´s
@Koppen hamnade i klorna på ett gäng från Sölvesborg och de drog med henne på festivalen som pågår. Väl där fick hon lyssna på det värsta oljudet hon någonsin hört, såndäringa heavy metal! :eek:

Hon fick så stora men av detta att hon nu måste tillbringa en lååång period lyssnandes på detta:

Under tiden hon kurerar sig kommer @Habina ta över hennes roll.

Välkommen tillbaka Habina!

Sorry q4, ville inte rösta på dig (eller ja, försöka :cautious: ) egentligen men verkade inte som att jag hade så mycket val. Min telefon fungerade dessutom bara sämre och sämre, började på ett ordentligt inlägg men sedan kunde jag bara skriva ett ord i taget innan mitt tangentbord försvann och jag var tvungen att ladda om hela sidan för att kunna fortsätta skriva, men jag gjorde vad jag kunde för att få in en Ok röst i tid :(.

Men varför räknades inte q4's röständring? :confused:

DL 2 (22:00)
14:00 FiaM röstar på quarter4ever
16:49 cirkus röstar på Lobelia
18:20 Mirtai röstar på Gabby_Ossi
19:10 LindgrenV röstar på quarter4ever
20:21 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
21.47 Snurrfian röstar på quarter4ever

21.57 quarter4ever röstar på LindgrenV
21.57 Klara röstar på Gabby_Ossi
21.59 Gabby_Ossi röstar på quarter4ever
22.00 Lobelia röstar på quarter4ever
22.00 quarter4ever ändrar röst till Gabby_Ossi

quarter4ever 6
Lobelia 1
Gabby_Ossi 3
LindgrenV 0

@Koppen missar röst, någon mer?

Okej, detta är dagens röstning. Helt kalrt ett drev emot q4.
FiaM lag en tidig röst och pja, vet inte om jag kan säga så mycket om den egentligen. Hon kan mycket väl vara en god som tyckte att q verkade skum. Sen börjar det trilla in en hel del röster på henne LV, bsf och Snurrfian. Klara lägger därefter en röst på gabby_ossi och sen kommer ytterligare två röster på q.

med stor sannolikhet så såg lyan sin chans att bli av med q i lynch så jag gissar att åtminstone någon/några av rösterna på henne kommer från det ludna gänget. Det kan i stort sett vara vem som helst av alla dessa röster.

I ljuset av gårdagen och min tanke om att den falska rösten eventuellt var på Koppen så finns ju bara FiaM och LindgrenV att välja på (även om LL missade LV's röst) och då undrar jag om det inte är så att LV kanske är ulven i fårakläder. Hennes driv mot q idag stämmer in i den tanken.

Sorry q4, ville inte rösta på dig (eller ja, försöka :cautious: ) egentligen men verkade inte som att jag hade så mycket val. Min telefon fungerade dessutom bara sämre och sämre, började på ett ordentligt inlägg men sedan kunde jag bara skriva ett ord i taget innan mitt tangentbord försvann och jag var tvungen att ladda om hela sidan för att kunna fortsätta skriva, men jag gjorde vad jag kunde för att få in en Ok röst i tid :(.

Men varför räknades inte q4's röständring? :confused:

Jo, den räknades!

Ok, jag erkänner att jag skumläst en del av leken, så jag måste ta mig tid imorgon och läsa lite noggrannare. Kan dock erkänna att jag tyckte quarter4ever var jätteskum, så jag hade säkert lagt min röst där också ikväll. :o

Sedan tyckte Habina1 att koppen var småskum, men nu när jag tagit över koppens roll känner jag mig trygg i vad det är för roll. :rofl: Jag skall försöka att inte vara lika småskum.

Men nu måste jag sova! Annars kommer jag aldrig orka upp till nio. :angel: Fast det måste jag kanske inte, nu när jag tänker på det... Hm, blev visst virrigare än jag tänkt mig.

Om ulvuslingarna käkar mig i natt, då tänker jag spöka i lyan resten av leken! :devil: Vilket alltså inte är någon slags indikation på att jag skulle vara ulv nu.

Ok, jag erkänner att jag skumläst en del av leken, så jag måste ta mig tid imorgon och läsa lite noggrannare. Kan dock erkänna att jag tyckte quarter4ever var jätteskum, så jag hade säkert lagt min röst där också ikväll. :o

Sedan tyckte Habina1 att koppen var småskum, men nu när jag tagit över koppens roll känner jag mig trygg i vad det är för roll. :rofl: Jag skall försöka att inte vara lika småskum.

Men nu måste jag sova! Annars kommer jag aldrig orka upp till nio. :angel: Fast det måste jag kanske inte, nu när jag tänker på det... Hm, blev visst virrigare än jag tänkt mig.

Om ulvuslingarna käkar mig i natt, då tänker jag spöka i lyan resten av leken! :devil: Vilket alltså inte är någon slags indikation på att jag skulle vara ulv nu.
:rofl: Du menar att det där är ett försök att inte vara småskum? :D Är det helskum du satsar på istället? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare... 18 19 20
Svar
382
· Visningar
20 065
Senast: voltis
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 038
Senast: malumbub
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags, kvällen vi väntat på sedan maj förra året.... Som vi laddat upp inför gemensamt här på buke... 39 40 41
Svar
806
· Visningar
31 176
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
26 730
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka