Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
för i helvete!!!!!
skickade ju 22.00, men det står det inte....
Jag har nu snabbtänkt ( riktigt riktigt snabbt!)
Jag väljer att rösta på
quarter4ever röstar på Habina
då jag tror att hon kan vara ute efter att hitta goda roller, som egentligen inte en finns i leken, men kan givetvist vara ute i ogjort väder, idag har jag verkligen haft ont om tid! Men jag tycker att det är sådant som en ulv kan göra, att vara så inriktad på vilka goda som har vilka roller och dessutom inte har koll på rolllistan!
Det kanske det var . Eller så räknas inte en röst på koppen och kan ge andra intressanta resultat. Blir spännande att se...Tur för mig...
Nja jag menar just att eftersom du anser att hon kan vara fåret så borde man med utgångspunkt från det se rösten på det sättet? Jag är lite off idag har inte hunnit läsa och vara med som jag brukar men detta var min första reaktion: fåret torde ju ta chansen att verka god och just därför undrar jag ju om din fundering på Bsf som fåret i ulvakläder håller utifrån det ? Precis som du skriver hennes röst kan få följare - så frågan är om det är troligt att hon är fåret ? Nåja det visar sig väl. Ska natta hästar och kolla juver och mjölkstatus. Kommer in igen om ett tag och då kanske jag kan bli med i matchen ordentligtMen hur kan man tolka Habinas kommentar som att outa en roll?
Jag tycker det är en väldigt underlig tolkning faktiskt.
Sen undrar jag varför Snurrfian borde vara OND om bsf är fåret? menar @quarter4ever att hon direkt lägger en "alibiröst" som ska synas för övriga? Är det inte en viss risk att folk hakar på och i det läget så gjorde ju faktiskt någon det.
Hur menar du här? Vad gör mig ond om BSf är fåret? Och har Cirkus skrivit det?Bsf är även jag fubdersam kring, jag har också tänkt på att fåret i ulvakläder nog försöker verka god i sin röstning här i tråden ( den räknas ju inte) men om det nu är som tex cirkus funderar kring att då skulle Bsf vara fåret så borde ju nästan Snurrfian vara ond? Eller så har kag inte riktigt hunnit tänka igenom hr cirkus menade.- som sagt bråttom nu
?
Nja jag menar just att eftersom du anser att hon kan vara fåret så borde man med utgångspunkt från det se rösten på det sättet? Jag är lite off idag har inte hunnit läsa och vara med som jag brukar men detta var min första reaktion: fåret torde ju ta chansen att verka god och just därför undrar jag ju om din fundering på Bsf som fåret i ulvakläder håller utifrån det ? Precis som du skriver hennes röst kan få följare - så frågan är om det är troligt att hon är fåret ? Nåja det visar sig väl. Ska natta hästar och kolla juver och mjölkstatus. Kommer in igen om ett tag och då kanske jag kan bli med i matchen ordentligt
Hur menar du här? Vad gör mig ond om BSf är fåret? Och har Cirkus skrivit det?
Verkar så, då borde det ha blivit lottning mellan dig, Koppen och Snurrfian?Va? Innebär det att någon som röstade på koppen öppet alltså röstade på snurrfian egentligen? Det gör mig lite mer misstänksam mot koppen faktiskt...
Aaaaah jag hänger meeeed!Men alltså.
Då är en av rösterna på Koppen det som inte räknas. Den riktiga rösten måste ju ha lagts på Snurrfian och sen blev det lottning mellan Koppen, Snurris och Habina, right
12:30 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
20:35 Koppen röstar på Snurrfian
20:56 cirkus röstar på blacksmitfarm
20:57 Mirtai röstar på Habina
21:11 FiaM röstar på Koppen
21:12 Lobelia röstar på Gabbi_ossi
21.31 Klara röstar på Blacksmithfarm
21.32 Habina röstar på Koppen
21.47 Snurrfian röstar på Koppen
21.47 Artline röstar på Habina
21.54 Gabby_Ossi röstar på Habina
21.55 LindgrenV röstar på Koppen
Så rimligen är antingen FiaM, LindgrenV eller Habina ulven i fårakläder.
jag tror inte att Habina är det då hade hon nog låtit sin extraröst också hamna på Koppen iom att hon själv var lite i skarpt läge, det hade stuckit ut mindre att bara låta Koppen försvinna oavsett om Koppen är ond eller god. Så just nu står det mellan FiaM och LindgrenV tänker jag och släpper bsf på den posten helt och hållet.