och så lynchar du henne -right?! så är du godförklarad sedan.....Misstänker dig förstås
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och så lynchar du henne -right?! så är du godförklarad sedan.....Misstänker dig förstås
och stoet som kastade mår jättebraSåklart det inte spelar roll Jag undrade mest med avseende på att ditt sto kastade och om du fått en annan bebis att gulla med som var din
Gabby_Osssi, men okejja men 10 röster på FiaM!?! det fattade ju vem som helst hur det låg till ( näää inte jag )'men väldigt väldigt kul med facit!
Sov Gott!nä vet ni jag behöver sova innan jag tuppar av på riktigt!
Sammanfattning:
fantastiskt kul lek!!!!!
säger ju att jag är borta i skallen av sömnbrist... får bjuda på den!Gabby_Osssi, men okej
Blacksmithfarm skrev:FiaM var bybo - Grattis onda ni vinner
Ingen farasäger ju att jag är borta i skallen av sömnbrist... får bjuda på den!
och jag antar att ni i lyan såg ut så här : sedan?Tror att LL skrattade gott åt min kommentar i PM'et igår (när de drog ut på uppdatering )
Nja, mer "Men va fan ()"och jag antar att ni i lyan såg ut så här : sedan?
så trevligt ! för annars såg ni väl mest ut så här eller nåt?Nja, mer "Men va fan ()"
Jag tror att vi har använt de flesta av smileysarnaså trevligt ! för annars såg ni väl mest ut så här eller nåt?
Jag tror att vi har använt de flesta av smileysarna
Blev förvånad över att FiaM höll mig som kanske/troligt god idag efter min röst på henne. Det blev i lyan då
Skulle inte du sova
såg jag ut då och därmed trodde jag att hon var i lyan också
tog du verkligen med alla smileys???
nänä
du glömde
sådetså!!!!
jo men nu är jag övertröttSkulle inte du sova
som sagt jag är ofokuserad annars hade jag greppat direkt.. ..... ....Dessutom glömde jag och också
Låter som en planjo men nu är jag övertrött
KAN inte sova.... får väl sätta på en film för då brukar jag alltid somna efter 10 minuter.....
Jag med, för vi hade missat...som sagt jag är ofokuserad annars hade jag greppat direkt.. ..... ....
ZZZnark....over and out!!!!Låter som en plan
Jag med, för vi hade missat...
Jag misstänkte henne och ifrågasatte henne för att hon spred misstankar till höger och vänster.Men BSF, det var ju den enda jag var säker (eller ja, 98%) på var ond, hur kommer det sig att ingen annan misstänkte henne ens litegrann??