Snurrfian
Moderator
Du är rolig, om man inte försvarar sig är man ulv, försvarar man sig är man ulv? Jag vet inte riktigt hur du tycker att jag borde göra?Jag påstod knappast att det är starka teorier, men jag tycker mig se ett mönster. Jag vet inte vem som är ond eller god.
Attack är bästa försvar. Nej jag är inte luden, däremot känns det inte likt en god Snurfian att bara slut random i attack.
Faktum var att jag försökte analysera röstningen i största allmänhet och såg att ditt sätt att rösta avvek lite från hur en god snurris brukar rösta. Tittade vidare på det och såg sedan det eventuella sambandet med Mirtai.
Nu var det snarast så att jag långt före första rösten gjorde ganska klart på vem jag skulle rösta och röstade som nummer 2 så att jag skulle ha följt drevet är en klar överdrift.
Som sagt ditt sätt att försvara dig gör mig misstänksam, det är inte likt en god snurris att gå till motattack, i vart fall inte på det här viset att bara slå tillbaks genom att vända på steken. Mer finnes brukar du allt ha som god och komma med egna teorier.