Och inte om det jag inte skrivit.Jag kän
ner mig inte jagad, jag bara upplever det som du hittar på saker jag inte skrivit. Jag har inget emot att du teorier om det jag skrivit men håll dig till det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och inte om det jag inte skrivit.Jag kän
ner mig inte jagad, jag bara upplever det som du hittar på saker jag inte skrivit. Jag har inget emot att du teorier om det jag skrivit men håll dig till det.
Det enda jag kan säga är att du har fel @CaisaLundblad jag gör mitt bästa för att försöka hitta ulvar men jag tycker att det är rätt svårt.![]()
Jag undrar rätt mycket över @Mirtai, inga teorier om något egentligen och försvarar sig inte ens när LenaH röstar på henne, det känns väldigt mycket som någon som försöker hålla sig under radar. Frågan är om det är en viktig god eller en ulv. Det skulle vara intressant att se lite mer tankar från henne.
Jag undrar rätt mycket över @Mirtai, inga teorier om något egentligen och försvarar sig inte ens när LenaH röstar på henne, det känns väldigt mycket som någon som försöker hålla sig under radar. Frågan är om det är en viktig god eller en ulv. Det skulle vara intressant att se lite mer tankar från henne.
Jag är inne på att rösta på @Snurrfian det känns väldigt knepigt att hon har en massa åsikter om mig hit och dit om saker som inte stämmer. Först att jag påstod att jag höll BSF som god men talade om det först efter lynchen och när jag motbevisade det så drev jag inte min vaga känsla hårt nog och höll @hemlig som god. Det känns verkligen som hon är ute efter mig och där hon inte hittar något så skarvar hon och hittar på. Det känns direkt skumt som att hon vill hitta något på mig . Jag har svårt att se en god Snurris bete sig på det viset.
Sånt måste man skriva innan dl...här sitter jag och skriver världens längsta teoriinlägg och så vill ni ha död på mig?![]()
Sånt måste man skriva innan dl...Annars är det väldigt svårt att ta ställning till det när man röstar.