*ULVLEK* Mio Min Mio

Pfft, jag har en del teorier men jag har ingen aning om vilken som är rätt. Det är ju det. Jag har ju fel om alla som inte är onda. Och vi har inte råd att ha fel. :nailbiting:

Det är just det. Och jag behöver egentligen rösta nu, för jag ska iväg och kommer inte ha tillgång till internet igen förrens tidigast 22.15, men det är flera som knappt skrivit, så jag vet inte alls var jag har dom, och ahhh.... ångest :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Jag har såklart inte baserat tankarna enbart på röster, utan även utifrån hur jag uppfattat att det teoriats kring dem. :)
Även om bsf t.ex inte fick några röstar i dl2, så var hon inblandad i en del teorier här och där. Ofta som någon slags kumpan till Myrten - därför såg jag henne fortfarande som hyfsat misstänkt bland några spelare.

Så att bsf blev käkad och inte LenaH (t.ex) får mig att fundera på om LenaH sitter i lyan.
Det var väl typ det jag försökte få fram med att de minst misstänkta skulle kunna vara ulvar. :)
Nu läste jag om ditt inlägg så du kan bortse från mitt! :banghead: Jag ser i kors.

Okej, måste rösta nu, för annars blir det ingen röst från mig och då blir LL arga ( och LL är läskiga :cry:).

Caisa har skrivit väldigt likt de andra dagarna, och hon känns så snäll. Så antingen är jag naiv och hon har grundlurat mig, eller så är hon snäll, och eftersom jag har ont om tid så får jag gå på magkänsla.

Snurrfian och Habina känns mest förvirrade, Snurrfian för att hon lägger fram en massa olika teorier som hon själv inte alltid verkar förstå, och Habina för att om man inte skriver i klartext så blir hon jätteskum och fattar inte vad man pratar om, vilket kanske är ulvig, men då är Habina den minst diskreta ulven ever. Jag vet inte om jag vill rösta på nån för att de är förvirrad (dessutom så påminner båda två mig om min mamma genom sina förvirringar) så dom får väl räknas som neutrala än så länge.

LenaH och bumpo har inte skrivit så mycket idag och innan så har det inte känts som dom varit skumma, men det kan ju vara så att de är ulvar som håller låg profil.

Lobelia har försvarat sig en hel del, vilket hade kunnat vara en ulv som vill rädda sig eller en god som vill rädda oss alla.

Mirtai har inte hunnit skriva idag pga jobbet, vilket kanske också kan vara anledningen till två röster med ganska tunna (i min åsikt,inte för att jag är bättre :p) motiveringar.

ahhh jag fattar ingenting!!!:banghead::banghead::banghead:

Madalitso röstar på LenaH då hon hållt en väldigt låg profil (vilket alla säger är ulvigt) och eftersom hon röstat på Mirtai två dagar i rad nu, båda gångerna som en andraröst (vilket också ska vara ulvigt enligt vissa).

(Jag borde åkte för en kvart sedan, men jag har sån ångest över att jag säkert röstar jättedumt, kan man inte ge sin röst till någon annan? :cry::nailbiting:)

Okej, måste rösta nu, för annars blir det ingen röst från mig och då blir LL arga ( och LL är läskiga :cry:).

(Jag borde åkte för en kvart sedan, men jag har sån ångest över att jag säkert röstar jättedumt, kan man inte ge sin röst till någon annan? :cry::nailbiting:)

Ja passa dig :devil::love:

Ang oron att rösta jätte dumt så brukar jag resonera att jag är inte ensam om att rösta. Så Lynchas någon som inte borde lynchas så är det inte enbart mitt fel.:p Om det inte är i slutet och man bara är några få kvar.

Madalitso röstar på LenaH då hon hållt en väldigt låg profil (vilket alla säger är ulvigt) och eftersom hon röstat på Mirtai två dagar i rad nu, båda gångerna som en andraröst (vilket också ska vara ulvigt enligt vissa).
Den låga profilen består till största delen av ren jävla utmattning! ;) Och den här leken var alldeles för avancerad känner jag för jag ser inga sammanhang alls (och det kan ju iofs bero på att där inte finns några).

Däremot ser jag inte det ulviga i att jag varit konsekvent i mitt röstande, jag har röstat på den jag tyckt varit skummast och att det har varit andraröster har jag struntat i.

Du stiger väl dock inte direkt på min ulvometer iom den här rösten men åas så ger den väldigt dåligt utslag just nu överhuvudtaget och behöver antagligen nya batterier.

Jag... vet verkligen inte hur jag ska göra.

Jag är sugen att fortsätta mitt spår på Habina. Men. MEN. Om jag hade rätt igår, och hon är Kato, så är hon mer användbar som omvandlad än som lynchad. Men jag har reagerat en del på henne idag, och om hon istället sitter i lyan... Ja, då gör hon sig bäst lynchad. :p Men en ytterligare aspekt är att jag tycker hon spelar skumt. Det gör hon ofta när hon är god. :cautious: :arghh:
Rösten på Lobelia förstår jag inte, den känns enkel... Kanske för att jag inte ser det konstiga i diskussionen men ja, jag vet inte. Dels tycker jag att hon verkar vilja trycka på att jag och Snurris bondat... sitter Habina i lyan med Snurris och vill göra mig misstänkt om Snurris skulle ryka? Känns lite väl vänligt inställd till Madalitso ( #330 )...

Det skrämmer mig lite att Mirtai verkar ha undkommit lite från de misstankar hon hade riktade mot sig... Hon kändes nära att lynchas ett par gånger och därefter har hon känts rätt... anonym? Vad hände där?

Och av de som legat lite lägre? Ja, det är ju svårt att säga så mycket... Men jag reagerade på Snurrfian som jag nämnde i #306, när jag läser hennes #230 får jag en känsla av att hon kanske redan visste att hemlig var god (men jag inser även att hon hade liknande tankar som jag), men liknande uttalande i slutet av meddelandet om bsf. Och hela teoriinlägget känns lite som att hon inte vill ta ställning, och röstar senare på Mirtai grundat på Mirtais röst på hemlig och tidigare röst på Madalisto...
Jag vet inte, men det skulle kunna gömma sig en ulv här.

Lobelia... Har jag försökt läsa upp mig på, jag ser inte vad som var så konstigt i diskussionen med Bumpo, och jag har egentligen inte sett nåt jag direkt reagerar på här? Inte än.
Samma med bumpo, men där finns det för lite att gå på. Hoppas du är ok @bumpo ?

LenaH
hoppas jag få se lite tankar från nu, hon är en av de minst misstänkta i leken såhär långt (som jag uppfattat det) men ja... det gör ju henne inte ond som jag sagt innan. :p Hon kan vara ond, ulv eller kanske kato. Hon har förvånanasvärt många inlägg när jag kollar i förhållande till den input jag känner att hon bidragit med, det om nåt är väl vad som skaver i så fall...

Madalitso har teoriat väldigt mycket idag. :p Och jag ska läsa igenom hennes längre inlägg nu tänkte jag. Har i regel inte reagerat på det hon skrivit, även om rösten på LenaH kändes lite random.

Sen får vi inte glömma bort att ulvarna sen de fick äpplet haft möjligthet att trolla någon så den tvingats rösta som ulvarna valt, samt att de har möjlighet att lägga en dold extraröst (utöver ytterligare krafter de kan få från äpplet).
Det kan vara i nåt att ha i åtanke när man ser en röst man inte riktigt förstår.

Hur tror du de tänkt om de

Så vem ska du rösta på, någon som blivit uppäten ;)?

Förlåt det är inte meningen att märka ord, men tanken dök upp :)

Tror en del från början försvann? :)

Och ja, det står inte i reglerna att man inte för rösta på en död spelare va? Jag tror jag ska rösta på Myrten, jag vet i alla fall att hon är ond! :mad: :D

Utan mer input än så här ikväll så hittar jag inget mer än vad jag reagerat på tidigare och det är ju @Mirtai s båda röster. Nu gör jag själv vad jag anklagade henne för igår, går på yesterdays news men jag har inget bättre - sorry Mirtai!

LenaH röstar på Mirtai - dels för rösten på nya Madalitso i DL1 och för att hon enkelt hängde på drevet mot hemlig igår dock utan att hon reagerat på hemligs röst igår som ändå var det mest iögonenfallande.

Utan mer input än så här ikväll så hittar jag inget mer än vad jag reagerat på tidigare och det är ju @Mirtai s båda röster. Nu gör jag själv vad jag anklagade henne för igår, går på yesterdays news men jag har inget bättre - sorry Mirtai!

LenaH röstar på Mirtai - dels för rösten på nya Madalitso i DL1 och för att hon enkelt hängde på drevet mot hemlig igår dock utan att hon reagerat på hemligs röst igår som ändå var det mest iögonenfallande.

Du är iaf konsekvent! :up:

Nu ska jag sova. Om jag får leka imorgon så lär ni inte få se något av mig förrän jag har fått S*E*M*E*S*T*E*R - typ när jag är klar på jobbet vilket blir aldrig eftersom jag förutom allt annat måste skriva en roman till min vikarie.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka