Jag... vet verkligen inte hur jag ska göra.
Jag är sugen att fortsätta mitt spår på
Habina. Men. MEN. Om jag hade rätt igår, och hon är Kato, så är hon mer användbar som omvandlad än som lynchad. Men jag har reagerat en del på henne idag, och om hon istället sitter i lyan... Ja, då gör hon sig bäst lynchad.

Men en ytterligare aspekt är att jag tycker hon spelar skumt. Det gör hon ofta när hon är god.
Rösten på Lobelia förstår jag inte, den känns enkel... Kanske för att jag inte ser det konstiga i diskussionen men ja, jag vet inte. Dels tycker jag att hon verkar vilja trycka på att jag och Snurris bondat... sitter Habina i lyan med Snurris och vill göra mig misstänkt om Snurris skulle ryka? Känns lite väl vänligt inställd till Madalitso (
#330 )...
Det skrämmer mig lite att
Mirtai verkar ha undkommit lite från de misstankar hon hade riktade mot sig... Hon kändes nära att lynchas ett par gånger och därefter har hon känts rätt... anonym? Vad hände där?
Och av de som legat lite lägre? Ja, det är ju svårt att säga så mycket... Men jag reagerade på
Snurrfian som jag nämnde i
#306, när jag läser hennes
#230 får jag en känsla av att hon kanske redan visste att hemlig var god (men jag inser även att hon hade liknande tankar som jag), men liknande uttalande i slutet av meddelandet om bsf. Och hela teoriinlägget känns lite som att hon inte vill ta ställning, och röstar senare på Mirtai grundat på Mirtais röst på hemlig och tidigare röst på Madalisto...
Jag vet inte, men det skulle kunna gömma sig en ulv här.
Lobelia... Har jag försökt läsa upp mig på, jag ser inte vad som var så konstigt i diskussionen med
Bumpo, och jag har egentligen inte sett nåt jag direkt reagerar på här? Inte än.
Samma med
bumpo, men där finns det för lite att gå på.
Hoppas du är ok @bumpo ?
LenaH hoppas jag få se lite tankar från nu, hon är en av de minst misstänkta i leken såhär långt (som jag uppfattat det) men ja... det gör ju henne inte ond som jag sagt innan.

Hon kan vara ond, ulv eller kanske kato. Hon har förvånanasvärt många inlägg när jag kollar i förhållande till den input jag känner att hon bidragit med, det om nåt är väl vad som skaver i så fall...
Madalitso har teoriat väldigt mycket idag.

Och jag ska läsa igenom hennes längre inlägg nu tänkte jag. Har i regel inte reagerat på det hon skrivit, även om rösten på LenaH kändes lite random.