*ULVLEK* Mio Min Mio

Något är jäkligt skumt för @LenaH har inte misstänkt mig en enda gång i den här leken... :cautious: Så jag undrar jag.. O_o:p
Men jag känner mig en aning matt i hjärnan efter en intensiv efm/kväll och jag gör mitt bästa för att försöka reda ut mina tankar. @Madalitso jag har inga klara teorier utan försöker skriva ner det jag funderar över, det är svårt att följa upp dem eftersom en del redan har fallit pladask.
@CaisaLundblad jag var jäkligt tveksam på Hemlig, jag visste inte var jag hade henne och kände att jag inte riktigt ville hänga på ett drev utan försökte tänka vidare. Hade jag varit säker på att Hemlig var god så hade jag nog försökt försvara henne, men det var liksom 50/50 för mig.
@Lobelia jo jag ser ju att du höll BSF som god tidigare och även Hemlig men du drev inte på de tankarna innan lynch och käk, utan pekar mer på det efteråt och det känns lite skumt.
Har jag missat några funderingar från någon? Jag känner mig en aning förvirrad när jag har försökt hoppa in och haft koll från mobilen men har blivit avbruten gång på gång så jag upptäcker inlägg mitt i ibland som jag har missat.

Röstlista DL3 KL 22

17.58 Habina röstar på Lobelia
19.30 Madalitso röstar på LenaH
21:05 LenaH röstar på Mirtai

Lobelia 1
LenaH 1

Mirtai 1

Något är jäkligt skumt för @LenaH har inte misstänkt mig en enda gång i den här leken... :cautious: Så jag undrar jag.. O_o:p
Men jag känner mig en aning matt i hjärnan efter en intensiv efm/kväll och jag gör mitt bästa för att försöka reda ut mina tankar. @Madalitso jag har inga klara teorier utan försöker skriva ner det jag funderar över, det är svårt att följa upp dem eftersom en del redan har fallit pladask.
@CaisaLundblad jag var jäkligt tveksam på Hemlig, jag visste inte var jag hade henne och kände att jag inte riktigt ville hänga på ett drev utan försökte tänka vidare. Hade jag varit säker på att Hemlig var god så hade jag nog försökt försvara henne, men det var liksom 50/50 för mig.
@Lobelia jo jag ser ju att du höll BSF som god tidigare och även Hemlig men du drev inte på de tankarna innan lynch och käk, utan pekar mer på det efteråt och det känns lite skumt.
Har jag missat några funderingar från någon? Jag känner mig en aning förvirrad när jag har försökt hoppa in och haft koll från mobilen men har blivit avbruten gång på gång så jag upptäcker inlägg mitt i ibland som jag har missat.
När höll jag hemlig god??? nu får du ta och ge dig med att tilldela mig åsikter :devil:, visst hade det varit praktiskt att ha haft henne som god innan hon åkte ut. Sanningen är att jag hade noll åsikt om henne mer än att teorierna verkade konstiga.

Nej jag drev inte att jag höll BSF en aning god, jag hade typ en timme på mig att läsa och teoria, det var en av de få saker jag han skriva om. Och att driva för att man håller någon svagt god är väl ändå till att ta i. Jag var i och för sig beredd att rösta för att få behålla BSF men det behövdes inte då hemlig hade 3 röster innan jag kom till skott.

Jag förstod ärligt inte riktigt vad diskussionen kring hemlig gick ut på och varför hon skulle vara så skum, vilket hon uppenbarligen inte var, inte för att hon var ond i vart fall. Jag måste läsa på lite bättre.
Här skriver du att du inte förstod varför folk röstade på hemlig...
När höll jag hemlig god??? nu får du ta och ge dig med att tilldela mig åsikter :devil:, visst hade det varit praktiskt att ha haft henne som god innan hon åkte ut. Sanningen är att jag hade noll åsikt om henne mer än att teorierna verkade konstiga.

Nej jag drev inte att jag höll BSF en aning god, jag hade typ en timme på mig att läsa och teoria, det var en av de få saker jag han skriva om. Och att driva för att man håller någon svagt god är väl ändå till att ta i. Jag var i och för sig beredd att rösta för att få behålla BSF men det behövdes inte då hemlig hade 3 röster innan jag kom till skott.

Jag är inne på att rösta på @Snurrfian det känns väldigt knepigt att hon har en massa åsikter om mig hit och dit om saker som inte stämmer. Först att jag påstod att jag höll BSF som god men talade om det först efter lynchen och när jag motbevisade det så drev jag inte min vaga känsla hårt nog och höll @hemlig som god. Det känns verkligen som hon är ute efter mig och där hon inte hittar något så skarvar hon och hittar på. Det känns direkt skumt som att hon vill hitta något på mig . Jag har svårt att se en god Snurris bete sig på det viset.

Jag är inne på att rösta på @Snurrfian det känns väldigt knepigt att hon har en massa åsikter om mig hit och dit om saker som inte stämmer. Först att jag påstod att jag höll BSF som god men talade om det först efter lynchen och när jag motbevisade det så drev jag inte min vaga känsla hårt nog och höll @hemlig som god. Det känns verkligen som hon är ute efter mig och där hon inte hittar något så skarvar hon och hittar på. Det känns direkt skumt som att hon vill hitta något på mig . Jag har svårt att se en god Snurris bete sig på det viset.
Om du inte har märkt det så försöker jag kolla på alla deltagarna och inte specifikt dig, men om du känner dig jagad så undrar jag lite varför? En god Lobelia brukar inte känns så störd över att bli ifrågasatt utan istället visa vad hon menar.

haaaa... jag blir galen. :arghh::nailbiting:

Jag chansar på att Habina inte sitter i lyan, och då är den enda vettiga teori jag känner att jag har mot Snurrfian just nu.
Därför:

Caisa röstar på Snurrfian

copy-paste:ar från mitt tidigare inlägg:
Och av de som legat lite lägre? Ja, det är ju svårt att säga så mycket... Men jag reagerade på Snurrfian som jag nämnde i #306, när jag läser hennes #230 får jag en känsla av att hon kanske redan visste att hemlig var god (men jag inser även att hon hade liknande tankar som jag), men liknande uttalande i slutet av meddelandet om bsf. Och hela teoriinlägget känns lite som att hon inte vill ta ställning, och röstar senare på Mirtai grundat på Mirtais röst på hemlig och tidigare röst på Madalisto...
Jag vet inte, men det skulle kunna gömma sig en ulv här.

O
ch jag har sett ditt svar Snurris, men det var inte bara kommentaren om hemlig som skavde. Och well... Du känns helt enkelt mest skum just nu. Och det är i en hel bunt som är i princip jämnskumma. :o

Men jag följer lynchen, jag är inte avigt inställd till att ändra röst om nåt skumt sker... :cautious:

Men att inte förstå varför en person skulle vara ond utifrån motiveringarna är väl ändå inte att hålla någon som god? Hur får du till det?
Nej men det är lite märkligt att ta upp och påpeka det efter att vi vet att hon är god. Hade du skrivit det innan dl hade det varit en annan sak.

@CaisaLundblad jag är rätt okej. Fick ett lite disturbing brev från kriminalvården idag men vafaan. Det är okej.

Jag är grymt imponerad av @Madalitso och de teorier hen kommer med i tråden. Hen verkar vända på minsta lilla och verkligen leta ulvar. Landar so far åt det godare hållet för mig just nu. Vilket inte hindrar att jag är upplurad på läktaren för att köpa korv. ;)

@LenaH käbbs som så många säger väldigt anonym. Jag läser hennes inlägg men de fastnar liksom inte. Det är alltid något som pingar ulv.

@CaisaLundblad teoriar på men känns också på något sätt anonym. Hon känns inte som den Caisa jag känner igen. Men hey, min ofrivilliga paus har satt spår. Än så länge neutral.

@Habina känns som vanligt förvirrad och god men det gör hon alltid oavsett roll. Visserligen har hon kommit med infallsvinklar som jag har funderat på också men det har flera andra också gjort.

@Snurrfian har jag helt missat typ. Jag vet att jag läst hennes inlägg men vad skriver hon? Känns så 'glider med och producerar inlägg så ingen misstänker mig'-strategi men det är så out of character för henne att hag tvivlar. Eller så är det den perfekta strategin just därför. :banghead:

@Lobelia röstade jag ju på igår. Hon känns inte lika misstänkt idag. Kägger henne lite åt sidan idag. Alltså inte i topp på min misstankelista.

@Mirtai har jag helt missat. Jag hinner helt enkelt inte med henne idag.

Bumpo röstar på Snurrfian

Om du inte har märkt det så försöker jag kolla på alla deltagarna och inte specifikt dig, men om du känner dig jagad så undrar jag lite varför? En god Lobelia brukar inte känns så störd över att bli ifrågasatt utan istället visa vad hon menar.
Jag känner mig inte jagad, jag bara upplever det som du hittar på saker jag inte skrivit. Jag har inget emot att du teorier om det jag skrivit men håll dig till det.

@Snurrfian har jag helt missat typ. Jag vet att jag läst hennes inlägg men vad skriver hon? Känns så 'glider med och producerar inlägg så ingen misstänker mig'-strategi men det är så out of character för henne att hag tvivlar. Eller så är det den perfekta strategin just därför. :banghead:
Men va? Eh du är nu den tredje som misstänker mig och så skriver du att jag skriver inlägg som ingen misstänker mig för? O_o

Röstlista DL3 KL 22

17.58 Habina röstar på Lobelia
19.30 Madalitso röstar på LenaH
21:05 LenaH röstar på Mirtai
21:42 Caisa röstar på Snurrfian
21:43 Bumpo röstar på Snurrfian

Snurrfian 2
Lobelia 1
LenaH 1

Mirtai 1

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok