*ULVLEK* Mio Min Mio

Jag som var säker på att jag skulle bli lynchad pga min urusla röst. :nailbiting:

Tråkigt med Mirtai, frågan är om hon hunnit få någon spioninfo från viskande brunnen? Hon var ju ganska misstänkt och frågan är om man törs gissa på bybo då? :crazy:

Får läsa mer om jag blir kvar i morgon, nu fotboll! :banana:

Har fått måla om allt då färgerna försvann, så om något är fel är det mig ni får skylla på.

DL 1
18.37 Madalitso röstar på Blacksmithfarm
20.03 Blacksmithfarm röstar på Habina
20.12 hemlig röstar på Blacksmithfarm
20.22 Myrten röstar på hemlig
20.30 Mirtai röstar på Madalitso
20.45 Habina röstar på mirtai
20,46 Caisa röstar på LenaH
20.50 Snurrfian röstar på Lobelia
20,56 Bumpo röstar på sookie
20,59 LenaH röstar på Mirtai

Lobelia (efterröstar på bumpo), Sookie och Loons missar att rösta.
Lynchas: Sookie (bybo)
Åker ut: Myrten (järnklo/ond jägare) och Loons (bybo)

Röstlista DL 2 KL 22
(20/6 21.00 Lynchen DL1 ger BSF 2 röster)
18:14 Blacksmithfarm röstar på hemlig
19.36 hemlig röstar på CaisaLundblad
21:42 Habina röstar på hemlig
21:54 Mirtai röstar på hemlig
21:56 Snurrfian röstar på Mirtai
21:57 Caisa röstar på Habina
21:58 Madalitso röstar på Snurrfian
21:58 bumpo röstar på Lobelia
21:59 LenaH röstar på Mirtai
21:59 Lobelia röstar på Habina
Lynchas: hemlig (viskande brunnen / lösmynt spionvariant)
Käkas: Blacksmithfarm (bybo)

Röstlista DL3 KL 22
17.58 Habina röstar på Lobelia
19.30 Madalitso röstar på LenaH
21:05 LenaH röstar på Mirtai
21:42 Caisa röstar på Snurrfian
21:43 Bumpo röstar på Snurrfian
21:52 Lobelia röstar på Snurrfian
21:53 Mirtai röstar på LenaH
21:56 Snurrfian röstar på Mirtai
21:59 Caisa ändrar röst till Mirtai
Lynchas: Mirtai (bybo)

Okej, nu har jag kommit hem och läst ikapp. Skit också för att ytterliggare en god rök, detta är snart inte kul längre :cry:.

Två saker som jag såg kom upp riktade mot mig:

Madalitso har teoriat väldigt mycket idag. :p Och jag ska läsa igenom hennes längre inlägg nu tänkte jag. Har i regel inte reagerat på det hon skrivit, även om rösten på LenaH kändes lite random.

Rösten på LenaH var för att jag var lite misstänksam mot Mirtai, Habina, Lobelia, bumpo och LenaH. Sedan hade ju Mirtai sagt att hon hade haft mkt på jobbet och med barn, och då blev det som när jag inte ville rösta på Hemlig igår, för det kändes som hon påverkats av irl saker. Habina (som sagt) verkade mest förvirrad och påminde om min mamma, så stod inte ut med att rösta på henne. Lobelia kändes som att hon skulle kunna vara en god som missförstods, eller en ulv, men sedan kändes det som om det idag ganska plötsligt blev många som var misstänksam mot henne för en ganska liten grej, vilket gav mig Hemlig flashbacks igen och jag blev då superparanoid över att Lobelia skulle vara en viktig god roll. Då var det bumpo och LenaH kvar, och det kändes inte som jag alls hade koll på bumpo, och jag kunde inte hitta något att reagera på hos bumpo, medans LenaH var lite småskum, så då blev det LenaH. Skulle kanske förklarat mig bättre i röst inlägget, men var lite stressad.:banghead:

Vilket inte hindrar att jag är upplurad på läktaren för att köpa korv

Jag vet inte vad det här betyder, någon som vill förklara? Är förresten en hon :)

@Madalitso du kan ha lyckats lura mig så fullständigt att jag inte ens är med på banan längre utan är på läktaren och köper korv om du ser det metaforiskt som en typ korpfotbollsmatch. Med andra ord: du kan lika gärna vara ond och lyckats lura mig totalt.

@Madalitso du kan ha lyckats lura mig så fullständigt att jag inte ens är med på banan längre utan är på läktaren och köper korv om du ser det metaforiskt som en typ korpfotbollsmatch. Med andra ord: du kan lika gärna vara ond och lyckats lura mig totalt.

Okej, jag uppskattar förklaringen. Är det ditt försök att lura upp mig på läktaren att använda metaforer jag inte förstår? :cautious::rofl::rofl::rofl::rofl:

Nu kommer jag och tänka på @Derring-Do lista på varför man inte ska lita på Q :rofl:
Du menar det här:
Regel 1: Lita aldrig på Q
Regel 2: Lita inte på Q ens om hon är bevisat god
Regel 3: Om du tror du fattar hur Q tänker så har du fel
Regel 4: Lita definitivt inte på Q om ni är tvillingar
Regel 5: Kom ihåg regel 1
Jag upplyste faktiskt @Nybörjaren om de här grundläggande reglerna innan leken började, men hon anklagade mig för att vara lite enkelspårig. :eek::confused::mad::angel:

När Mio kom till Rosengården träffade han JumJum som blev hans allra allra bästa vän.
JumJum var trogen ända in i döden för att Mio skulle kunna befria de fångade barnen.
När Mio och JumJum kom bort ifrån varandra i grottorna när de hämtade upp svärdet som kunde hugga igenom ett hjärta av sten så var det JumJum som började spela på sin flöjt så Mio kunde svara på sin

@bumpo var JumJum ( den bästa vännen)
DL KL 22

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka