Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går det inte att läsa högt ur leken?Jo, jag vet. Bara svårt att övertala barnen att det är viktigare med ulvspel än godnattsaga
Men det här blev en alldeles för komplicerad lek för att jag skulle ha tid och ork.
På GFick en tanke, är det nån som kan lägga in alla dl med färger?![]()
Madalitso har teoriat väldigt mycket idag.Och jag ska läsa igenom hennes längre inlägg nu tänkte jag. Har i regel inte reagerat på det hon skrivit, även om rösten på LenaH kändes lite random.
Vilket inte hindrar att jag är upplurad på läktaren för att köpa korv
@Madalitso du kan ha lyckats lura mig så fullständigt att jag inte ens är med på banan längre utan är på läktaren och köper korv om du ser det metaforiskt som en typ korpfotbollsmatch. Med andra ord: du kan lika gärna vara ond och lyckats lura mig totalt.
Haha gud nej! Det är jag på tok för snäll för.Okej, jag uppskattar förklaringen. Är det ditt försök att lura upp mig på läktaren att använda metaforer jag inte förstår?![]()
Haha gud nej! Det är jag på tok för snäll för.![]()
Regel nummer 1, 2, 3 och 7 i ulvlekar: lita inte på någon, ever.Säger du det så får jag väl tro dig. Kanske![]()
Du menar det här:Nu kommer jag och tänka på @Derring-Do lista på varför man inte ska lita på Q![]()
Jag upplyste faktiskt @Nybörjaren om de här grundläggande reglerna innan leken började, men hon anklagade mig för att vara lite enkelspårig.Regel 1: Lita aldrig på Q
Regel 2: Lita inte på Q ens om hon är bevisat god
Regel 3: Om du tror du fattar hur Q tänker så har du fel
Regel 4: Lita definitivt inte på Q om ni är tvillingar
Regel 5: Kom ihåg regel 1
Det är ju tur att det inte behövs en rad tillDu menar det här:
Jag upplyste faktiskt @Nybörjaren om de här grundläggande reglerna innan leken började, men hon anklagade mig för att vara lite enkelspårig.![]()
Jag tänker att det faller in under regel 1, 3 och 5.Det är ju tur att det inte behövs en rad till
Lita aldrig på Q när hon är LL
![]()
Du menar det här:
Jag upplyste faktiskt @Nybörjaren om de här grundläggande reglerna innan leken började, men hon anklagade mig för att vara lite enkelspårig.![]()