*ULVLEK* Mio Min Mio

Jag undrar rätt mycket över @Mirtai, inga teorier om något egentligen och försvarar sig inte ens när LenaH röstar på henne, det känns väldigt mycket som någon som försöker hålla sig under radar. Frågan är om det är en viktig god eller en ulv. Det skulle vara intressant att se lite mer tankar från henne.

Jag undrar rätt mycket över @Mirtai, inga teorier om något egentligen och försvarar sig inte ens när LenaH röstar på henne, det känns väldigt mycket som någon som försöker hålla sig under radar. Frågan är om det är en viktig god eller en ulv. Det skulle vara intressant att se lite mer tankar från henne.

Jag har tänkt samma tanke...

Det som skrämmer mig är att jag rent spontant sätter de som skriver teorier åt det goda hållet, samtidigt så vet jag att det mycket väl kan vara precis tvärtom. Så jag borde titta lite närmare på @Madalitso och @CaisaLundblad men samtidigt så känns det som om det är de som för leken framåt och att jag av den anledningen inte vill att någon av dem ska åka ut. Men det känns ju som helt fel anledningar om det är så att de är ulvar.

jag håller på, men tiden går ju alldeles för fort på kvällarna!

Lobelia röstar på Snurrfian för att hon inte verkar sitt goda jag.

se nedan
Jag är inne på att rösta på @Snurrfian det känns väldigt knepigt att hon har en massa åsikter om mig hit och dit om saker som inte stämmer. Först att jag påstod att jag höll BSF som god men talade om det först efter lynchen och när jag motbevisade det så drev jag inte min vaga känsla hårt nog och höll @hemlig som god. Det känns verkligen som hon är ute efter mig och där hon inte hittar något så skarvar hon och hittar på. Det känns direkt skumt som att hon vill hitta något på mig . Jag har svårt att se en god Snurris bete sig på det viset.

Mirtai röstar på LenaH

Jag vet att hon har mycket på jobbet, men det känns onekligen som hon hängt upp sig på mig och inte letar efter något annat.

Jag vet att jag varit inaktiv, och jag brukar alltid bli misstänkt för att vara ulv som ligger lågt osv. Men det känns lite väl enkelt att ha det som enda teori 3 lyncher i rad...

Snurrfian röstar på Mirtai eftersom hon verkar hålla en väldigt låg profil och kommer inte med några egna tankar, för att rädda mig själv så borde jag egentligen rösta på LenaH men jag tycker att Mirtai är den som känns skummast just nu. Men det skulle även kunna vara så att både LenaH och Mirtai är ulvar och de försöker ge varandra alibi.

Caisa ändrar röst till Mirtai

Det känns som att det snabbt kom in röster på Snurris och det gör mig nervöööös som bara den.
Samtidigt har Mirtai legat väldigt lågt, hon har dessutom varit aktiv och skrivit ot nu, varför inte dela med sig av tankar kring spelet? Nej, det känns inte alls bra.

Röstlista DL3 KL 22

17.58 Habina röstar på Lobelia
19.30 Madalitso röstar på LenaH
21:05 LenaH röstar på Mirtai
21:42 Caisa röstar på Snurrfian
21:43 Bumpo röstar på Snurrfian
21:52 Lobelia röstar på Snurrfian
21:53 Mirtai röstar på LenaH
21:56 Snurrfian röstar på Mirtai
21:59 Caisa ändrar röst till Mirtai

Snurrfian 2
Lobelia 1
LenaH 2

Mirtai 3

Det var inte så många barn kvar i rosengården nu
Och @Mirtai började känna sig rätt ensam och övergiven där hon strosade runt och luktade på blommorna
I sin jakt på leksugna kamrater villade hon bort sig lite och i en labyrint tog hon fel väg, hon borde följt skylten A och inte M , så hur det nu gick så tappade hon bort sig i mönstret och hamnade rakt ner i ravinen istället för den trygga Rosengården
@Mirtai var Bybo

Natt DL: 10:00

Faaaaaaaan då!!! :arghh::arghh::arghh::rage::rage::rage:

Den enda goda nyheten med detta är väl att det då bara bör finnas 2 ulvar... :meh: Jag behöver semester... :banghead:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka