Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vitt jag vet så stämmer det (men jag är uppenbarligen inte mitt skarpaste jag ikväll )
Varför väljer du att lägga upp en tredje kandidat med 2 röster på sig (utöver Mirtai och Habina )Deadline närmar sig och jag behöver få till en röst, valet står mellan @qitis som är allmänt skum och räknar "eller" och @Ileo som vill få det till att lekledaren håller på att hinta och dessutom anser att detta inte är den riktiga "mello". Just nu överser jag med @qitis missförstånd eller "missförstånd" - jag har svårt att avgöra om det är ulvigt och konserterar mig på @Ileo
Lobelia röstar på @Ileo
Jag har väl bara 1 röst?Varför väljer du att lägga upp en tredje kandidat med 2 röster på sig (utöver Mirtai och Habina )
Känns lite skumt för mig ändå. Tacksam för du inte valde mig dock men att du istället väljer den jag röstade på känns. Sisådär
Varför väljer du att lägga upp en tredje kandidat med 2 röster på sig (utöver Mirtai och Habina )
Känns lite skumt för mig ändå. Tacksam för du inte valde mig dock men att du istället väljer den jag röstade på känns. Sisådär
Äh, du kan alltid rösta på @qitis om du är osäker, det gör jag.Neeej men nu ser jag att Q redan har en röst! Jag som trodde att jag i vanlig ordning lagt en uddaröst i DL1!
Det går bra nu. Eller inte.
Note to self. Rösta inte innan du läst igenom tråden
Förlåt för min icke-närvaro här idag! Jag har varit helt "out of it" efter en infoutbildning i förmiddags. Det blev lite för mycket så jag har varit heeelt borta i hjärnan hela dagen, sen åt jag middag och efter det insåg att SHIT det är bara 9 min till DL. Lovar att försöka göra bättre ifrån mig imorgon
Fattar att du fick tidsnöd -men när någonsin har jag inte haft en röst på mig i första DL (och det är inte ofta kan jag säga efter 10 årNeeej men nu ser jag att Q redan har en röst! Jag som trodde att jag i vanlig ordning lagt en uddaröst i DL1!
Ehh… typ aldrig?Fattar att du fick tidsnöd -men när någonsin har jag inte haft en röst på mig i första DL (och det är inte ofta kan jag säga efter 10 år