*Ulvlek* Melodifestivalen goes Byhåla!

Deadline närmar sig och jag behöver få till en röst, valet står mellan @qitis som är allmänt skum och räknar "eller" och @Ileo som vill få det till att lekledaren håller på att hinta och dessutom anser att detta inte är den riktiga "mello". Just nu överser jag med @qitis missförstånd eller "missförstånd" - jag har svårt att avgöra om det är ulvigt och konserterar mig på @Ileo

Lobelia röstar på @Ileo

Jag tycker det är roligt med aktiva spelare och kommer därför ändra min röst till karamelldrottningen (för jag ser att heffa är inne i leken nu) med motiveringen att man antagligen har päls i ögonen om man inte hittat leken än.

LenaH ändrar röst till karamelldrottningen

DL 1 kl 22:00

15:51 Blacksmithfarm röstar på Habina

16:01 LenaH röstar på Hedinn
16:11 qitis röstar på Ileo
18:45 fio röstar på qitis
19:17 Elo röstar på heffa
19:18 Habina röstar på MirtAI.
19:39 Ileo röstar på Hedinn
20:11 Hedinn röstar på Karamelldrottningen
20:26 Mirtai röstar på Habina
21:50 Lobelia röstar på Ileo
21:52 LenaH ändrar röst till karamelldrottningen

Habina 2
Karamelldrottningen 2
Ileo 2
Hedinn 1
qitis 1
Heffaklumpen 1
Mirtai 1

Habina 2
Hedinn 1
Ileo 2
qitis 1
Heffaklumpen 1
Mirtai 1
Karamelldrottningen 2

Deadline närmar sig och jag behöver få till en röst, valet står mellan @qitis som är allmänt skum och räknar "eller" och @Ileo som vill få det till att lekledaren håller på att hinta och dessutom anser att detta inte är den riktiga "mello". Just nu överser jag med @qitis missförstånd eller "missförstånd" - jag har svårt att avgöra om det är ulvigt och konserterar mig på @Ileo

Lobelia röstar på @Ileo
Varför väljer du att lägga upp en tredje kandidat med 2 röster på sig (utöver Mirtai och Habina )
Känns lite skumt för mig ändå. Tacksam för du inte valde mig dock men att du istället väljer den jag röstade på känns. Sisådär

21:57 Mirtai ändrar röst till karamelldrottningen

Karamelldrottningen 3

Ileo 2
Habina 1
Hedinn 1
qitis 1
Heffaklumpen 1
Mirtai 1

Men gaaaaah! Dumma hjärna! :arghh::banghead:

Har inte hunnit läsa ikapp utan bara snabbscrollat igenom tråden i panik från telefonen och nu är det bara minuter kvar till DL. Alltså måste jag rösta här är det noll koll kokosboll!!
Men alltså jag måste ju rösta på någon och hade cirkus varit med så hade jag röstat på henne för att hon grundlurade mig i förra leken. Men nu blir det så att Heffaklumpen röstar på qitis för att hon också lurade mig. Och dessutom verkar Q influerat mig till att rösta i typ sista minuten medan hon själv röstar med bra tid till DL. DET om något käns ont, att influera en sådan sak på någon annan? 🧐😵‍💫

Nej hörni, förlåt för min sjukt kassa insats här.

Jag kan faktiskt tänka mig att följa med @LenaH här och ändra röst till karamelldrottningen utan bättre teori än hon har. Frånvaro kan betyda ulvighet
Heffa har iaf nyss gillat mitt inlägg där jag taggade henne tidigare idag att hon inte hittat leken.
Utan att ha en aning om något så
Ändrar Qitis röst till Karamelldrottningen

21:57 Mirtai ändrar röst till karamelldrottningen

21:59 Heffaklumpen röstar på qitis
21:59 Ändrar Qitis röst till Karamelldrottningen

Karamelldrottningen 4
qitis 2

Ileo 1
Habina 1
Hedinn 1
Heffaklumpen 1
Mirtai 1

Neeej men nu ser jag att Q redan har en röst! Jag som trodde att jag i vanlig ordning lagt en uddaröst i DL1!

Det går bra nu. Eller inte. :meh::banghead:

Note to self. Rösta inte innan du läst igenom tråden :banghead:

Förlåt för min icke-närvaro här idag! Jag har varit helt "out of it" efter en infoutbildning i förmiddags. Det blev lite för mycket så jag har varit heeelt borta i hjärnan hela dagen, sen åt jag middag och efter det insåg att SHIT det är bara 9 min till DL. Lovar att försöka göra bättre ifrån mig imorgon :sorry:

Neeej men nu ser jag att Q redan har en röst! Jag som trodde att jag i vanlig ordning lagt en uddaröst i DL1!

Det går bra nu. Eller inte. :meh::banghead:

Note to self. Rösta inte innan du läst igenom tråden :banghead:

Förlåt för min icke-närvaro här idag! Jag har varit helt "out of it" efter en infoutbildning i förmiddags. Det blev lite för mycket så jag har varit heeelt borta i hjärnan hela dagen, sen åt jag middag och efter det insåg att SHIT det är bara 9 min till DL. Lovar att försöka göra bättre ifrån mig imorgon :sorry:
Äh, du kan alltid rösta på @qitis om du är osäker, det gör jag. :angel:

Fattar att du fick tidsnöd -men när någonsin har jag inte haft en röst på mig i första DL (och det är inte ofta kan jag säga efter 10 år O_o
Ehh… typ aldrig? :sorry: :bag:

Tror jag borde gå och lägga mig istället och hoppas att jag vaknar på rätt sida med en fungerande hjärna imorgon. Det brukar vara lättare att tänka då :angel: Och tills dess gömma mig bakom skämskudden :bag:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka