*Ulvlek* Melodifestivalen goes Byhåla!

Hmm. Intressant(?) att 3 av 4 röster på karamelldrottningen är röständringar 🙈

Döljer det sig någon alibiröst där - kanske?
Q's röst är väl den mest överflödiga av dem, samtidigt ligger det lite i q's spelstil, så...

To be fair så är det inte många minuter mellan Mirtai och Q's röständringar, så det kanske talar till deras fördel?

Ileo, Hedinn, Habina och qitis hade alla fler änn1 röst någon gång under röstningen. Jagnser det inte som omöjligt att det, om fler med fler röster är ulvar, att någon passat på att skaffa alibi genom att rösta på en kollega och rädda en annan.
Men samtidigt, varför? Om alternativet att rösta ut en god fanns så hade de vunnit mer på det.

Så sammanfattningsvis känner jag inte att jag kan dra någon slutsats åt något håll alls just nu.
Just att det är röständringar tror jag inte säger så mycket, dels blev det ju lite standard i förra leken och åtminstone jag ville ge kd en chans att komma in och när hon inte gjorde det så röstar åtminstone jag hellre ut en inaktiv spelare redan i början av leken. :)

Oj vad jag inte hängde med på slutet, snabbt gick det. Bra att en ulv åkte men jag tycker inte att det går att utläsa jättemycket av röstlistan. För mig känns röständringarna från LenaH och qitis inte jätteoväntade med tanke på att båda röstade innan 17 och att det då i princip inte fanns något att gå på. I och med att karamelldrottningen inte hittat tråden vet jag inte om jag vågar sätta dem och Mirtai åt det godare hållet eftersom det då känns rimligare att skaffa sig ett bra alibi som ulv än om hon varit aktiv i tråden.

I övrigt tycker jag att det känns svårt att vara aktiv och teoria när det inte finns någon som har info. Det blir lite att man famlar efter halmstrån och sedan blir misstänkt när man gör det.

I övrigt tycker jag att det känns svårt att vara aktiv och teoria när det inte finns någon som har info. Det blir lite att man famlar efter halmstrån och sedan blir misstänkt när man gör det.
Det är svårt! :)
Ffa första dagen, det är lika svårt att som god famla i blindo som att som ond låtsas famla i blindo! :D

Oj vad jag inte hängde med på slutet, snabbt gick det. Bra att en ulv åkte men jag tycker inte att det går att utläsa jättemycket av röstlistan. För mig känns röständringarna från LenaH och qitis inte jätteoväntade med tanke på att båda röstade innan 17 och att det då i princip inte fanns något att gå på. I och med att karamelldrottningen inte hittat tråden vet jag inte om jag vågar sätta dem och Mirtai åt det godare hållet eftersom det då känns rimligare att skaffa sig ett bra alibi som ulv än om hon varit aktiv i tråden.
Säger inget om de andra för där har jag ingen aning men om man ponerar att det är 4 ulvar från start så borde inte karamellen fått 4 röster på sig ? Friskriver naturligtvis ingen av oss som röstade på
Karamellen att ha alibiröstat

Säger inget om de andra för där har jag ingen aning men om man ponerar att det är 4 ulvar från start så borde inte karamellen fått 4 röster på sig ? Friskriver naturligtvis ingen av oss som röstade på
Nu förstår jag inte alls vad du menar?
Edit: menar du att någon av er som röstade på karamellen måste vara god? För i så fall håller jag med.

Jag tror inte @Ileo menade att alla som röstade på Karamellen skulle vara ulvar? Vad var det som gjorde att du gjorde den tolkningen?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka