Nej det fanns bara de som hade två röster på sig innan såvitt jag kan seHmm jag undrar oxå om det finns någon alibiröst där på karamellen. Från att folk inte brukar rösta på inaktiva spelare till att få 4 röster på sig? Hade ens någon annan 3st
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det fanns bara de som hade två röster på sig innan såvitt jag kan seHmm jag undrar oxå om det finns någon alibiröst där på karamellen. Från att folk inte brukar rösta på inaktiva spelare till att få 4 röster på sig? Hade ens någon annan 3st
Just att det är röständringar tror jag inte säger så mycket, dels blev det ju lite standard i förra leken och åtminstone jag ville ge kd en chans att komma in och när hon inte gjorde det så röstar åtminstone jag hellre ut en inaktiv spelare redan i början av leken.Hmm. Intressant(?) att 3 av 4 röster på karamelldrottningen är röständringar
Döljer det sig någon alibiröst där - kanske?
Q's röst är väl den mest överflödiga av dem, samtidigt ligger det lite i q's spelstil, så...
To be fair så är det inte många minuter mellan Mirtai och Q's röständringar, så det kanske talar till deras fördel?
Ileo, Hedinn, Habina och qitis hade alla fler änn1 röst någon gång under röstningen. Jagnser det inte som omöjligt att det, om fler med fler röster är ulvar, att någon passat på att skaffa alibi genom att rösta på en kollega och rädda en annan.
Men samtidigt, varför? Om alternativet att rösta ut en god fanns så hade de vunnit mer på det.
Så sammanfattningsvis känner jag inte att jag kan dra någon slutsats åt något håll alls just nu.
Nä, så kanndet säker vara.Just att det är röständringar tror jag inte säger så mycket, dels blev det ju lite standard i förra leken och åtminstone jag ville ge kd en chans att komma in och när hon inte gjorde det så röstar åtminstone jag hellre ut en inaktiv spelare redan i början av leken.
Det är svårt!I övrigt tycker jag att det känns svårt att vara aktiv och teoria när det inte finns någon som har info. Det blir lite att man famlar efter halmstrån och sedan blir misstänkt när man gör det.
Är du där och filmar när jag står på Tempo Stråtjäras parkering imorgon kväll då?Valet är ditt – uppträd eller STIM-faktura retroaktivt från 1994!
Säger inget om de andra för där har jag ingen aning men om man ponerar att det är 4 ulvar från start så borde inte karamellen fått 4 röster på sig ? Friskriver naturligtvis ingen av oss som röstade påOj vad jag inte hängde med på slutet, snabbt gick det. Bra att en ulv åkte men jag tycker inte att det går att utläsa jättemycket av röstlistan. För mig känns röständringarna från LenaH och qitis inte jätteoväntade med tanke på att båda röstade innan 17 och att det då i princip inte fanns något att gå på. I och med att karamelldrottningen inte hittat tråden vet jag inte om jag vågar sätta dem och Mirtai åt det godare hållet eftersom det då känns rimligare att skaffa sig ett bra alibi som ulv än om hon varit aktiv i tråden.
Naturligtvis, du har väl hört talas om Google Street view.Är du där och filmar när jag står på Tempo Stråtjäras parkering imorgon kväll då?
Nu förstår jag inte alls vad du menar?Säger inget om de andra för där har jag ingen aning men om man ponerar att det är 4 ulvar från start så borde inte karamellen fått 4 röster på sig ? Friskriver naturligtvis ingen av oss som röstade på
Karamellen att ha alibiröstat
Jag tror inte @Ileo menade att alla som röstade på Karamellen skulle vara ulvar? Vad var det som gjorde att du gjorde den tolkningen?Säger inget om de andra för där har jag ingen aning men om man ponerar att det är 4 ulvar från start så borde inte karamellen fått 4 röster på sig ? Friskriver naturligtvis ingen av oss som röstade på
Karamellen att ha alibiröstat
Men herregud, du har varit där?!?Naturligtvis, du har väl hört talas om Google Street view.
Det är väl fortfarande 50-sträcka med fartkameror från vardera håll på 83an...
Jag menade precis så att minst en av oss borde vara god utifrån uteslutningsmetoden vad som är rimligtNu förstår jag inte alls vad du menar?
Edit: menar du att någon av er som röstade på karamellen måste vara god? För i så fall håller jag med.
Naturligtvis, men jag ber att få påminna att om du ska ta dig fram i tid till morgondagens framträdanden så är detta de rätta koordinaternaMen herregud, du har varit där?!?
Naturligtvis, du rekade ju inför årets delfinaler!
Haha jag läste delfinarier. Dags att gå och lägga sig tror jag bestämt.Men herregud, du har varit där?!?
Naturligtvis, du rekade ju inför årets delfinaler!