*Ulvlek* Melodifestivalen goes Byhåla!

Ett inte för mycket där ? Eller vad menar du ? Eller är det jag som inte hänger med😬
Nej, jag tror det blev rätt? :D Jag ser inget misstänkt bland de som skrivit. Karamellen har inte skrivit nåt, alltså har hon inte skrivit nåt jag inte ser som misstänkt.

Jag slänger in en röst jag med :)

Jag röstar på den som hatar AI, känns det inte väldigt ulvigt att undvika modern teknik där de sitter i sin lya och inte vill bli upptäckta?

Mirtai röstar på Habina

Jag slänger in en röst jag med :)

Jag röstar på den som hatar AI, känns det inte väldigt ulvigt att undvika modern teknik där de sitter i sin lya och inte vill bli upptäckta?

Mirtai röstar på Habina

Jag tycker det är ulvigt att sno @Blacksmithfarm s teori rakt av. Men jag har ju redan röstat på dig, så jag kan inte göra så mycket mer. ;)

när skrev du eller ? Hänger inte med här 😅
Jag tror jag skrivit 2 inlägg idag tidigare förutom det du svarade på, men nu bli jag osäker, tänk om jag bara drömt det eller jag börjat hallucinera....

Jo jag har skrivit:
1738438647389.webp

DL 1 kl 22:00

15:51 Blacksmithfarm röstar på Habina
16:01 LenaH röstar på Hedinn
16:11 qitis röstar på Ileo

18:45 fio röstar på qitis
19:17 Elo röstar på heffa
19:18 Habina röstar på MirtAI.
19:39 Ileo röstar på Hedinn
20:11 Hedinn röstar på Karamelldrottningen
20:26 Mirtai röstar på Habina

Habina 2
Hedinn 2
Ileo 1
qitis 1
Heffaklumpen 1
Mirtai 1
Karamelldrottningen 1

Jag fattar ingenting, sitter ni i lyan och driver med mig?
Nä alltså du skrev ”tur att jag skrivit eller?”
Jag förstod det som att du menade ”tur att jag skrivit inlägg i tråden, då?” Men qitis tolkade det som ”tur att jag skrivit ordet eller”.

De försöker helt klart förvirra oss stackare, men oklart om de gör det för att det är Hedinn och qitis eller för att de är ulvar. O_o
Onekligen, vem orkar kolla hur många "eller" någon skrivit? Och varför skulle jag påpeka att jag skrivit eller? Du är helskum @qitis men om att räkna "eller" gör dig till ulvkanditat får jag fundera vidare på.

@Hedinn Jag vet inte om du sitter i Lyan, men nu har du i vart fall klarlagt mysteriet.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka