Hedinn
Moderator
Nej, jag tror det blev rätt?Ett inte för mycket där ? Eller vad menar du ? Eller är det jag som inte hänger med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag tror det blev rätt?Ett inte för mycket där ? Eller vad menar du ? Eller är det jag som inte hänger med![]()
Hm, det var för avancerat för mig. Tur jag skrivit eller?Nej, jag tror det blev rätt?Jag ser inget misstänkt bland de som skrivit. Karamellen har inte skrivit nåt, alltså har hon inte skrivit nåt jag inte ser som misstänkt.
när skrev du eller ? Hänger inte med härHm, det var för avancerat för mig. Tur jag skrivit eller?
Jag slänger in en röst jag med
Jag röstar på den som hatar AI, känns det inte väldigt ulvigt att undvika modern teknik där de sitter i sin lya och inte vill bli upptäckta?
Mirtai röstar på Habina
Nej, jag tror det blev rätt?Jag ser inget misstänkt bland de som skrivit. Karamellen har inte skrivit nåt, alltså har hon inte skrivit nåt jag inte ser som misstänkt.
Jag tror jag skrivit 2 inlägg idag tidigare förutom det du svarade på, men nu bli jag osäker, tänk om jag bara drömt det eller jag börjat hallucinera....när skrev du eller ? Hänger inte med här![]()
Jag tror @qitis tolkade det som att du hade skrivit ordet ”eller”.Jag tror jag skrivit 2 inlägg idag tidigare förutom det du svarade på, men nu bli jag osäker, tänk om jag bara drömt det eller jag börjat hallucinera....
Jo jag har skrivit:
Visa bifogad fil 161717
Hittar fortsatt inte ordet eller dock?Jag tror jag skrivit 2 inlägg idag tidigare förutom det du svarade på, men nu bli jag osäker, tänk om jag bara drömt det eller jag börjat hallucinera....
Jo jag har skrivit:
Visa bifogad fil 161717
Det är korrekt ! Så tolkade jag detJag tror @qitis tolkade det som att du hade skrivit ordet ”eller”.![]()
Hm, det var för avancerat för mig. Tur jag skrivit eller?
Ja, alltså det enda det betyder i sammanhanget är att hon inte skrivit något.Men åååh! Det där blev för twistat för min hjärna. Försöker du föra oss bakom ljuset?
Var är fö @karamelldrottningen ? Mindre än 90 min till DL.
”Eller” var en fråga till mig.Hittar fortsatt inte ordet eller dock?
Jag tror @qitis tolkade det som att du hade skrivit ordet ”eller”.![]()
Hittar fortsatt inte ordet eller dock?
Jag fattar ingenting, sitter ni i lyan och driver med mig?Det är korrekt ! Så tolkade jag det![]()
Inte driver jag med digJag fattar ingenting, sitter ni i lyan och driver med mig?
Nä alltså du skrev ”tur att jag skrivit eller?”Jag fattar ingenting, sitter ni i lyan och driver med mig?
Jag fattar ingenting, sitter ni i lyan och driver med mig?
Jag är QitisDe försöker helt klart förvirra oss stackare, men oklart om de gör det för att det är Hedinn och qitis eller för att de är ulvar.![]()
Onekligen, vem orkar kolla hur många "eller" någon skrivit? Och varför skulle jag påpeka att jag skrivit eller? Du är helskum @qitis men om att räkna "eller" gör dig till ulvkanditat får jag fundera vidare på.De försöker helt klart förvirra oss stackare, men oklart om de gör det för att det är Hedinn och qitis eller för att de är ulvar.![]()