Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hittat hit och fått min roll. Känns som att riktiga mello och leken riskerar att krocka lite imorgon? Hur som helst, måste säga att jag gillar låten, men är LL så neutral som det verkar eller finns det inte någon hint där?
Precis, jag syftade på "Välkommen till Byhåla"-texten. Mer specifikt den här texten:
Vilket ändå gör att jag tittar lite extra på deltagarlistan med tillhörande låtar. För mig är det exakt 4 låtar som det verkar som att det döljer sig en ulv bakom. Det gör att jag tror att det finns 4 ulvar. Vilket om jag minns rätt är standard antal för 12 deltagare? Så det kanske är mer en bekräftelse än en hint. Får väl ändå hålla med dig om att det är orimligt att LL skulle visa vilka som är ulvar genom deltagarlistan.
Håller i princip med om slutsatsen att LL alltid är ond -men verkar ivrig att hitta något att teoria om för att hitta onda utifrån det som LL skrivit om låtar.Tyckte väl att älgen stack ut
Jag hade inte den rollen. Jag var ulv, men hade inte rollen Ulvhedin.Det här tycker jag är skumt av Hedinn. Jag minns minsann (och det borde Heddan också... ) en lek när en ulv hette ulvhedin och gissa vem som hade den rollen?! Och jag tror banne mig att det var samma LL...
Mao tror jag hedinn försöker förleda oss andra att tro att sånt aldrig händer för att hon är en ondsint ulv i lyan.
Jag gillade förra leken med tidigare röster och ev ändringar så bara för att @Blacksmithfarm inte ska vara ensam om att alltid lägga tidiga röster och därför riskera att lynchas så tänker jag försöka fortsätta så och istället ev ändra om något mer spännande framkommer. Fast vad det skulle vara kan jag inte tänka mig, min teori ovan är ju typ fool proof.
LenaH röstar på Hedinn
Tro mig det är det sista jag skulle göra Men accepterar en röst på mig ändå men såklart jag kommer (om jag får chansen !) hålla den emot dig trots alltJag gillade oxå en tidigare DL och en senare..blev lite mer action även om jag bara fick vara med i en DL . Men folk kanske ändå röstar lite tidigare än i sista minuten framöver.
Jag tänker oxå försöka hoppa på tanken att rösta tidigt men det finns knappt ett halmstrå att ta på.
Jag får väl göra som vanligt i DL1 när det inte finns något uppenbart att ta på dvs att rösta på qitis
Det är ett väldans tjat på qitis att hon är melloälskare, mellonörd, musikälskare och jag undrar om det är en täckmantel för att dölja att hon egentligen tänker attackera och förstöra arrangemanget.
fio röstar på qitis
Jag tänkte att det kanske är dags att dra igång röstningen.
Så några saker som jag noterat:
- Habina tycker inte om AI.
- Qs vita text i dark-mode. Hon vill prioritera IRL-mellan över leken och lovar därför att rösta tidigt.
- LenaH har läst rollistan, men inte sitt roll-PM(?)
Så... en del har letat hintar i LL's text. Jag tror ju inte att det finns några där, så stryker det - och med det min notering om Q.
Att inte tycka om AI -är det ulvigt? Är det kanske ulvarnas motiv för att sabotera rent av?
Då jag inte har någon bättre teori i nuläget så får det bli såhär:
Blacksmithfarm röstar på Habina
Jag erkänner, jag läste mitt inlägg typ tre gånger för att hitta vad tusan jag skrivit om en flygande val innan det klickade
Den var extremt rolig den @fio fångadeJag erkänner, jag läste mitt inlägg typ tre gånger för att hitta vad tusan jag skrivit om en flygande val innan det klickade
Ett inte för mycket där ? Eller vad menar du ? Eller är det jag som inte hänger medSå, med uteslutningsmetoden röstar jag därför på en som inte skrivit något jag inte ser som misstänkt.