Eftersom DL är tidigt imorgon och jag med stor sannolikhet inte kommer hinna mer än maximalt kika in innan dess, så delger jag lite tankar nu.
Elos andraröst på Mirtai sticker ut. Hon skriver att hon är lost och inte helt up to date, men tror inte på varken heffa eller fio som onda och lägger en andraröst på Mirtai för att de onda antagligen vill ha ut ängeln. Jag köper resonemanget till viss del, men med facit skaver det ju lite och även utan - att i det fallet välja att rösta på Mirtai hellre än Ileo som också hade en röst och röstat på fio?
Sen Lobelia. Det jag citerade ovan, får se om hon svarar men jag tolkar det som att hon tror att LenaH skriver om mig, dvs min röst i DL1 som inte var mycket till alibi? Men LenaH skriver om Mirtais röst, som spikade igen för Karamellen och att fios röst på henne därför är märklig. Kanske ett ärligt misstag, men Lobelia röstade på qitis med motiveringen att qitis varit förvirrad och missförstått saker…
Qitis tycker jag har varit oroväckande anonym idag, men det kanske finns orsaker till det.