Det sitter ju till och med ett utropstecken vid tiden på dl-listanWait whaaat? Jag trodde att DL var 22?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sitter ju till och med ett utropstecken vid tiden på dl-listanWait whaaat? Jag trodde att DL var 22?
Som tillägg störs jag av rösten på just @Mirtai faktiskt för just hennes röst igår spikade ju igen för en ulv och som sagt, Mirtai brukar inte dra sig för att offra kollegor men varför i dl1?Är verkligen fios resonemang så märkligt? Jag tycker hon som ond brukar ligga rätt lågt, i alla fall i början. Nu blir jag lite fundersam på de som snabbt röstar där. Det kan ju finnas fler anledningar till att en teori inte är helt vattentät…
Jag har ingen aning om vad jag gör dessvärre. Famlar i blindo här.Jag kommer inte försöka rädda mig själv för vet inte ens till vem och vad den har för roll så hoppas på att ni vet vad ni gör!
Därför att haffa väl är den enda utom fio som har två röster?Varför jämför du just med den, vad har jag missat?
Det är en bra poäng, hon drar sig inte heller för alibiröster, men det var inte mycket till alibi därSom tillägg störs jag av rösten på just @Mirtai faktiskt för just hennes röst igår spikade ju igen för en ulv och som sagt, Mirtai brukar inte dra sig för att offra kollegor men varför i dl1?
Borde inte en ond fio rädda sig själv?Därför att haffa väl är den enda utom fio som har två röster?
Och jag har ingen lust att lägga uddaröst.
Ja, absolut. Jag hade en tanke kring den men då fio inte vill rädda sig själv så är det nog inte så. Jag tycker dock inte hon spelat som hon brukar när hon är ond.Som tillägg störs jag av rösten på just @Mirtai faktiskt för just hennes röst igår spikade ju igen för en ulv och som sagt, Mirtai brukar inte dra sig för att offra kollegor men varför i dl1?
Inte vet jag? Men nu verkar ju du helt plötsligt misstänkas vilket ger en hel del svar.Borde inte en ond fio rädda sig själv?
Hur menar du?Inte vet jag? Men nu verkar ju du helt plötsligt misstänkas vilket ger en hel del svar.
Du kunde lägga en andraröst på någon annan?Därför att haffa väl är den enda utom fio som har två röster?
Och jag har ingen lust att lägga uddaröst.
Redan dagen efter misslyckat käk? Liiite för uppenbart skulle jag säga så det tror jag inte.Jag är jättelost och känner mig halvt utanför. Behöver lägga en röst men känner mig inte riktigt a jour.
Jag tror inte riktigt på varken heffa eller fio.
Pga hur jag resonerat tidigare, att ulvarna vill lägga upp ängeln för lynch så:
Elo röstar på Mirtai
Gillar inte lottning heller.Du kunde lägga en andraröst på någon annan?