*Ulvlek* Melodifestivalen goes Byhåla!

Jag kommer inte försöka rädda mig själv för vet inte ens till vem och vad den har för roll så hoppas på att ni vet vad ni gör!

Är verkligen fios resonemang så märkligt? Jag tycker hon som ond brukar ligga rätt lågt, i alla fall i början. Nu blir jag lite fundersam på de som snabbt röstar där. Det kan ju finnas fler anledningar till att en teori inte är helt vattentät…
Som tillägg störs jag av rösten på just @Mirtai faktiskt för just hennes röst igår spikade ju igen för en ulv och som sagt, Mirtai brukar inte dra sig för att offra kollegor men varför i dl1?

Som tillägg störs jag av rösten på just @Mirtai faktiskt för just hennes röst igår spikade ju igen för en ulv och som sagt, Mirtai brukar inte dra sig för att offra kollegor men varför i dl1?
Det är en bra poäng, hon drar sig inte heller för alibiröster, men det var inte mycket till alibi där

Jag är jättelost och känner mig halvt utanför. Behöver lägga en röst men känner mig inte riktigt a jour.

Jag tror inte riktigt på varken heffa eller fio.

Pga hur jag resonerat tidigare, att ulvarna vill lägga upp ängeln för lynch så:

Elo röstar på Mirtai

Ja, absolut. Jag hade en tanke kring den men då fio inte vill rädda sig själv så är det nog inte så. Jag tycker dock inte hon spelat som hon brukar när hon är ond.

Tror absolut inte hon stuckit ut så med en teori som går emot ”alla andras” tankar.

DL2 21:30(!)
14:39 Hedinn röstar på heffaklumpen
14:44 Blacksmithfarm röstar på heffaklumpen
17:08 Qitis röstar på Lobelia
18:36 Habina röstar på Ileo
20:06 fio röstar på Mirtai
20:24 Lobelia röstar på qitis

20:35 Ileo röstar på Habina
21:00 Mirtai röstar på fio
21:12 Ileo ändrar röst till fio
21:20 LenaH röstar på fio
21.28 Elo röstar på Mirtai

fio 3

Heffaklumpen 2
Lobelia 1
Ileo 1
Mirtai 2
qitis 1

21:28 Elo röstar på Mirtai

fio 3

Heffaklumpen 2
Mirtai 2
Lobelia 1
Ileo 1
qitis 1

Skit då. Jag har uppenbarligen tagit fel på DL tiden med 30 minuter och har inte 35 minuter utan 5 minuter på mig att rösta :banghead: :bag:

Alltså jag vet ju vart jag har mig själv och jag fattar inte alls varför jag helt plötsligt fått flera röster på mig? Iofs kan det ju mycket väl bero på att jag bara hunnit läsa ikapp och kommentera fram till sida 7. Att jag såg att DL är 21.30 var endast tur när det dök upp när jag postade ett annat inlägg. Men som sagt jag vet ju vart jag har mig själv och om jag kollat på senaste röstlistan så står det mellan mig och fio. Jag har ingen aning om vart jag har fio men vet som sagt vart jag har mig själv, så Heffaklumpen röstar på fio.

21:28 Elo röstar på Mirtai
21:30 Heffaklumpen röstar på fio

fio 4

Heffaklumpen 2
Mirtai 2
Lobelia 1
Ileo 1
qitis 1

Jag är jättelost och känner mig halvt utanför. Behöver lägga en röst men känner mig inte riktigt a jour.

Jag tror inte riktigt på varken heffa eller fio.

Pga hur jag resonerat tidigare, att ulvarna vill lägga upp ängeln för lynch så:

Elo röstar på Mirtai
Redan dagen efter misslyckat käk? Liiite för uppenbart skulle jag säga så det tror jag inte.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka