Du menar att jag, Mirtai och Karamelldrottningen är ulvar?
Varför skulle ni inte kunna vara det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar att jag, Mirtai och Karamelldrottningen är ulvar?
Jag tyckte igår att det var något som skavde med Habina men jag kunde inte riktigt sätt fingret på det. Idag ser jag inget skumt i det hon skrev igår men jag reagerar på att hon verkar leta goda snarare än ulvar. Sen väljer hon att rösta på mig, inte för att hon tror att jag är ulv men för att hon skulle få många svar om hon vet min roll. Jag vet min roll och jag är inte ett dugg klokare.
Ileo röstar på Habina för att hon letar goda och röstar på mig med just en motivering om att få svar på andras roller, med tanke på hur mycket skumt jag hunnit skriva hade hon ju kunnat rösta på mig för att hon tror att jag är ulv menar jag.
Men hur kan samma tanke gälla för @qitis som inte röstat på @Habina ?Nä jag måste rösta. Förstår BSF tanke om att komma bort från de 4 som röstade på karamellen och försöka se bortom det, även om jag inte tycker hennes resonemang håller om räddningsförsök.
Jag lyckas iallafall inte kunna tänka utanför den boxen just nu iallafall.
Jag tänker helt andra räddningsförsök eller alibiröster isåfall.
fio röstar på Mirtai
kan ju vara så att Mirtai alibiröstade på Habina, fick panik när det började närma sig DL och såg till att skaffa sig ett annat alibi istället.
Valde mellan henne och Q för det är samma tanke om båda. Ja jag hittar inget annat skumt just nu iallafall.
Här hänger inte jag med. Du misstänker qitis, visserligen svagt, men röstar ändå på Ileo pga en massa personer du tror hon inte sitter i lyan med?
Nej men då hade det handlat om q, illeo och karamellen istället menar jag.
Om Ileo åker och visar sig vara god, vad tror du då om qitis?Ja, för jag känner att det skulle ge mig mer svar än om jag röstade på qitis.
Nej, det är sant. Men innan inlägget jag citerade tyckte jag att du mest verkade leta goda. Stycket jag citerade var med för att visa att din röstmotivering på mig inte var för att du trodde att jag var ulv utan för att veta min roll skulle ge flest svar.Förlåt, men hela stycket du citerade handlade ju bara om ulvar? Förstår inte alls din röst på mig.
Om Ileo åker och visar sig vara god, vad tror du då om qitis?
Känns inte det väldigt långsökt?Nä jag måste rösta. Förstår BSF tanke om att komma bort från de 4 som röstade på karamellen och försöka se bortom det, även om jag inte tycker hennes resonemang håller om räddningsförsök.
Jag lyckas iallafall inte kunna tänka utanför den boxen just nu iallafall.
Jag tänker helt andra räddningsförsök eller alibiröster isåfall.
fio röstar på Mirtai
kan ju vara så att Mirtai alibiröstade på Habina, fick panik när det började närma sig DL och såg till att skaffa sig ett annat alibi istället.
Valde mellan henne och Q för det är samma tanke om båda. Ja jag hittar inget annat skumt just nu iallafall.
Så vad är det för svar du får av att syna Ileo som du inte får av att syna qitis?Då lutar jag mer åt att hon är god. Men säker kan man såklart aldrig vara såvida man inte är siaren.
Så vad är det för svar du får av att syna Ileo som du inte får av att syna qitis?
JAg läser! MEn jag tror varken du eller @Ileo är ond utifrån hur ni resonerar så det känns mest lite onödigt att ni röstar på varandra.Som jag skrev i mitt röstinlägg. Jag får även mer kött på benen när det gäller LenaH och Lobelia.
Som vanligt när jag leker känns det inte som att andra läser vad jag skriver.
JAg läser! MEn jag tror varken du eller @Ileo är ond utifrån hur ni resonerar så det känns mest lite onödigt att ni röstar på varandra.