*Ulvlek* Melodifestivalen goes Byhåla!

Jag måste ändå säga att jag tycker fios röst på Mirtai skaver lite för mig. Sen skrev ju jag i inlägg 155 att jag tyckte fio verkade smyga med i kulisserna med många inlägg som inte sa så mycket. Efter det har hon varit mer aktiv men jag vet inte om det har varit så mycket matnyttigt. Sen får jag erkänna att min röst på Habina var svag idag. Därför:

Ileo ändrar röst till fio

DL2 21:30(!)
14:39 Hedinn röstar på heffaklumpen
14:44 Blacksmithfarm röstar på heffaklumpen
17:08 Qitis röstar på Lobelia
18:36 Habina röstar på Ileo
20:06 fio röstar på Mirtai
20:24 Lobelia röstar på qitis

20:35 Ileo röstar på Habina
21:00 Mirtai röstar på fio
21.12 Ileo ändrar röst till fio

Heffaklumpen 2
Lobelia 1
Ileo 1
Mirtai 1
qitis 1
fio 2

Men vad är det med spelare som röstar på mig och sen röständrar? :confused: Jag vet inte om jag ska bli glad över det eller om det känns skumt.

Jag har inte riktigt fått något grepp om @Lobelia märker jag, jag håller med @Habina om att Lobelia och @Ileo inte bör sitta i lyan ihop och inte Lobelia och @qitis heller för den delen.
De skulle naturligtvis kunna vara goda alla 3 men jag är tveksam där.

Ser nu att Q också reagerade på LenaHs röst strax därefter och undrade varför hon inte röstade på någon av de med två röster - så uppenbarligen var jag inte den enda som noterade/reagerade på det. Om det säger något? I don't know.
Det gjorde väl inte @qitis alls? Frågan hon ställde var till Lobelia. Hm.
Plus att jag var tydlig med varför jag valde just kd (fast det skulle ju kunna ha varit en lögn förstås ;)) men jag gillar inte riktigt att du gör nån slags sammanställning men sen utelämnar viss information. :)

Äh, jag tycker både @Lobelia och @fio är skumma men fio har just nu två röster och Lobelia en så:

LenaH röstar på fio

för att hennes resonemang kring gårdagens lynch inte riktigt går ihop, om Mirtai nu skulle ha alibiröstat på Habina (varför isf lägga en andraröst i dl1 när ingen är misstänkt??) så borde hon inte bytt till kd (ulv) för jag kan inte tro att alla som låg för ev lottning skulle vara ulvar, det faller på sin egen orimlighet och därför känns resonemanget långsökt och konstruerat.

DL2 21:30(!)
14:39 Hedinn röstar på heffaklumpen
14:44 Blacksmithfarm röstar på heffaklumpen
17:08 Qitis röstar på Lobelia
18:36 Habina röstar på Ileo
20:06 fio röstar på Mirtai
20:24 Lobelia röstar på qitis

20:35 Ileo röstar på Habina
21:00 Mirtai röstar på fio
21:12 Ileo ändrar röst till fio
21:20 LenaH röstar på fio

fio 3

Heffaklumpen 2
Lobelia 1
Ileo 1
Mirtai 1
qitis 1

Jag har inte riktigt fått något grepp om @Lobelia märker jag, jag håller med @Habina om att Lobelia och @Ileo inte bör sitta i lyan ihop och inte Lobelia och @qitis heller för den delen.
De skulle naturligtvis kunna vara goda alla 3 men jag är tveksam där.

Det gjorde väl inte @qitis alls? Frågan hon ställde var till Lobelia. Hm.
Plus att jag var tydlig med varför jag valde just kd (fast det skulle ju kunna ha varit en lögn förstås ;)) men jag gillar inte riktigt att du gör nån slags sammanställning men sen utelämnar viss information. :)
Ojdå, då måste jag läst fel på vem som var citerad! Tack för rättelsen! :)
Tar på mig den och ber om ursäkt för min miss!

Är verkligen fios resonemang så märkligt? Jag tycker hon som ond brukar ligga rätt lågt, i alla fall i början. Nu blir jag lite fundersam på de som snabbt röstar där. Det kan ju finnas fler anledningar till att en teori inte är helt vattentät…

Känns inte det väldigt långsökt?
Om @Mirtai inte ville lyncha en ond @Habina borde hon inte lagt en andraröst på henne dl1, sällan det blir fler än 2 eller 3 röster på den som lynchas. Hon borde snarare då ha röstat på @Hedinn eller menar du att lyan består just av Mirtai, HAbina, Hedinn och kd?

Dessutom har jag svårt att se Mirtai få panik... :rofl:

Jag har redan skrivit att jag själv tycker det är långsökt 😅

Men jag har inga andra teorier just nu ändå och jag tycker inte någon annan heller har framfört någon vettig teori som är värd att följa.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka