yuppSå vin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
yuppSå vin?
Tack, tack. Då tror jag att jag är på banan igen. Så det vi väntar på nu till 22 är att någon ska bli käkad?
förstår precis hur du känner dig. Var likadant för mig å då hade jag bara ett uppehåll på några månader...Åh gud vad jag känner mig ringrostig när jag läser det här inlägget. Känner hur allt börjar snurra Där får man för att man inte varit med sedan i vintras
därför vore det bra att få ut ensamvargen innan natt3 så det är bara det vanliga käket vi behöver oroa oss förväntar med späning på min roll!!!
Noterar att ensamvargen också får käka from start natt 3 så det innebär att 2 kan käkas om lya och ensamvarg väljer olika? Och att ensamvargen överlevt till dess också`?
Bra tänkt! Eftersom vi måste få ut alla onda (inte bara ulvarna) för att vinna känns ju det som prio1.därför vore det bra att få ut ensamvargen innan natt3 så det är bara det vanliga käket vi behöver oroa oss för
kan bara hålla med!därför vore det bra att få ut ensamvargen innan natt3 så det är bara det vanliga käket vi behöver oroa oss för
Nej, det handlar om att sist jag lekte tillsammans med Emtherlia lyckades jag inte lära mig stava till det Utan valde att förkorta det till Em. I den här leken har vi ju dessutom EmmaN och dig själv med, Em är således ingen bra förkortning.Yes, yes. Hitta någon att rösta på och inte göra det utan att ha någon sorts grund. Lite har jag märkt när jag läst igenom inläggen.
Habina skriver i inlägg 10 att hon hoppas på att få en ond roll, efter att rollerna är fördelade och meddelade skriver hon i inlägg 26 att hon ska ta det lugnt. Som ulv kan man kanske kosta på sig att ta det lite lugnt och inte funder så värst mycket. Återstår att se om hon återkommer med funderingar.
Klara konstaterat i inlägg 13 att hon måste lära sig stava till Emtherlia. Kan det vara för att hon som ulv vill kunna rösta på henne och skriva terorier om henne?
Paddington siktar i inlägg 10 på superkrafter genom att inta dunderhonung. Det kan vara nog så viktigt med lite skärpa och styrka inför en specialroll, såväl ond som god.
Snurrfian meddelade efter rollfördelningen att hon var på personalfest där de var totalt 5 anställa. Rör det sig om karriärister i ulvlyan månne?
Då ska jag nog ta och hämta mig ett glas!Mycket dunderhoninh. Är det kanske det som krävs för att få ordning på tankarna?
Och @cirkus Visst första frågan kanske kom innan rollerna hade kommit men det kändes ändå som Cirkus slarvläste en hel del, det står tydligt i info attSnurrfian – gillar inte att bollen_ vill se en full delfin. Tycker det är intressant att Cirkus missat förhållandet sponsor/mentor, själv tycker jag det är intressant att Snurris missat att frågan kom innan rollerna delats ut.
och att då undra :Skulle Haymitch missa att välja paket eller dö före sponsorn lottar LL bland paketen.
gör att jag fundera på om man verkligen har läst ordentligt...Tack! Det blev klarare.
Så en följdfråga då.
Om mentorn dör i DagDL2 så antar jag att paketet aldrig kommer fram?
@Mirtai verkar vara den enda som inte hittat leken än?
även du alltsåJag är här nu
Barnfritt party igår gör att jag är lite seg idag
Jag förstår inte vad du syftar på? Du måste mena @Hedinn?Det mest skumma jag hittat so far är @Snurrfian som hävdade att hon var onykter igår men trots det skrev alldeles klart och tydligt. Jämför tex med @LenaH i förra leken antingen var snurris inte så full som hon skrev eller så måste hon vara väldigt vältränad för att tåla så mycket